עיסוי של Carsai (לילה) נחשב שיקום ושימוש באיברים של אגן קטן. תרגול טאואיסטי היה פופולרי עם הקיסרים וחברי הקהילה המשפיעה. זה היה חשב כי הפגישה צריך להתקיים מדי שבוע, אז כוחו של גברים אי פעם אל תפספסו. הפרטים של הטכנולוגיה מתוארים בספרות העתיקה "DAO - התעוררות אור".

איך לעשות עיסוי Karsai

כמובן, ההמונים המודרניים לא נותנים לקרוא את הבדיוני העתיק ביותר. אני חייב להאמין עמיתים מנוסים ספא. דבר אחד הוא כי הפגישה היא פופולרי לגברים של 45. בתקופת הגיל הזאת מופיעה אנטיפתיה במין השני, מופיעה בלתי אפשרית, אדם סובל מעייפות כרונית. אם שום דבר לא נעשה, יהיו בעיות עם הרשויות הקטנות של האגן.

ב טרקליני ספא יוקרתי, עיסוי של Karsai ממליץ ללקוחות שרוצים לא רק מוסרית להירגע, אלא גם ליהנות הגוף. מנהל אחר מייעץ לבחור כזה מושב למבקרים מעל גיל 40. בפועל מראה כי טכניקה זו אין השפעה כזו על דור ישן יותר.

איך לעשות עיסוי Karsai? ישנן מספר פעולות רצופות:

  • המבקר נוח לשכב על הבטן. ... Читать дальше »
    Просмотров: 74 | Добавил: ionet6h | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

    הכל התרגלו זמן רב כדי להניח כי המין צריך להסתיים עם השיא של הנאה הגבוהה ביותר. תארו לעצמכם עובדה אחת שכל ספרי הלימוד הביולוגיים מתרוצצים על כך. באופן ספציפי בגלל אי ​​דיוק של מידע, כמעט כולם לא מבינים כי אורגזמה של גברים שפיכה פשוט צריך להתרחש מיד. למעשה, החבר'ה לעתים קרובות לעתים קרובות, בסופו של דבר, יש אורגזמה ללא שפיכה. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה מתברר כי זה לא מספיק מי יהיה גם מסוגל לענות על השאלה: בין אם זה פתולוגיה או הוא תהליך טבעי של הגוף?

    התוכן של המאמר

    1 היסטוריה של המתודולוגיה 2 השפעה על בריאות זכר מנקודה מבט על הרפואה המודרנית 3 תנאים מוקדמים שנותרו לאורגזמה "יבשה" 4 ראש התהילה

    ההיסטוריה של התרחשות הטכניקות

    רוב הגברות מאמינות שאם אדם לא יקרה שפיכה בסוף כמה לחשוב יחסי מין, אז הוא לא קיבל אורגזמה. למעשה זה לא נכון. נציג הרצפה החזקה הוא לגמרי, באופן כללי, עלול להרגיש את שיא האושר, עקיפת תהליך של זרעים. שני מושגים אלה קשורים מאוד, אבל לגמרי יכול להתקיים בנפרד זה ... Читать дальше »

    Просмотров: 114 | Добавил: ionet6h | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

    מה בדיוק הם ההסלמה?

    Eskzhetnitsa היא ילדה שעובדת בנפרד או נלקחה על ידי סוכנות הבידור של הלקוח. סוג הבידור תלוי בהעדפות וברצונות של הלקוח. וינס אם אתה רוצה ליהנות חיי הלילה של העיר, פשוט ללכת על תאריך אקראי, הוא רוצה ארוחת ערב פשוטה במסעדה יקרה טובה או ללקוח יש את הרצון לממש את הפנטזיה המינית שלה עם Arborette תל אביב. לתכנן את הנערה חילוף משתנה מהלקוח ללקוח. ביסודו של דבר, שעות העבודה שלהם להתחיל מאוחר בערב, אבל במקרים מסוימים הם יכולים להיות מתבקשים במהלך היום, למשל, תמיכת לקוחות בכנס עסקים או ארוחת צהריים חגיגית. במקרים מסוימים, הם מבדרים שני לקוחות באותו יום. כמובן, העלות של הנערה הזאת היא מגוונת באופן משמעותי עם עלות השירותים לתל אביב זונות, אשר הטלפון יכול גם לקחת ברחוב.

    מקצועי eskkener צריך להיראות יפה ומושך, זה חלק חשוב של עבודתו. בבוקר, כאשר יש לך זמן פנוי מתקני חילוף, הילדה צריכה להשתתף חדר כושר או מקום אחר שבו אתה יכול לעשות תרגיל מלא, כגון ריצה, סקווש משחק, שיעורי יוגה כדי לתמוך הגוף שלך ואת הדמות. לפני שתעבוד, Excelara מוצי ... Читать дальше »

    Просмотров: 93 | Добавил: ionet6h | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

    השיטה הטובה ביותר להיות רגוע לחלוטין לאחר יום בת רווי ולקבל פריקה מינית שפירה יסיר את הגברת במשך הלילה, אשר עבור שכר קטן יהיה ללא תנאי למלא את הרצונות שלך ומיישם חלומות היקרים. איך לירות זונות יודע כל אדם - בשביל זה זה אפילו לא הכרחי לצאת החוצה, זה די הולך לאתר מיוחד, שבו הפרסומת שלך על שירותי הכוהנים הבאות מוכרת אהבה. על מנת לבחור נערה מתאימה, זה יהיה שימושי עבורך להשתמש בו עם תמונות וסרטונים, רשימה של שירותים הניתנים וגודל של גמול.

    בישראל אין אזור לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום אסקוגר פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה VIP בכיתה נחשב סימן של מעמד.

    במודעות, מספר הטלפון שבו אתה יכול לכבוש תאריך אינטימי עם זונה, ולדון בכל הרגעים מראש - מקום מפגש, משך, מה שאתה רוצה לקבל וכמה יהיה מוכן לשלם. באמצעות האינטרנט אתה יכול להסיר את הנערה Kyiv או בכל עיר אחרת של אוקראינה. שירות זה יכול לקבל גם אדם מבוגר וילד, זה י ... Читать дальше »
    Просмотров: 84 | Добавил: ionet6h | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)