11:19
הוא אורגזמה יבשה בחורים מזיקים (ללא שפיכה)?

הכל התרגלו זמן רב כדי להניח כי המין צריך להסתיים עם השיא של הנאה הגבוהה ביותר. תארו לעצמכם עובדה אחת שכל ספרי הלימוד הביולוגיים מתרוצצים על כך. באופן ספציפי בגלל אי ​​דיוק של מידע, כמעט כולם לא מבינים כי אורגזמה של גברים שפיכה פשוט צריך להתרחש מיד. למעשה, החבר'ה לעתים קרובות לעתים קרובות, בסופו של דבר, יש אורגזמה ללא שפיכה. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה מתברר כי זה לא מספיק מי יהיה גם מסוגל לענות על השאלה: בין אם זה פתולוגיה או הוא תהליך טבעי של הגוף?

התוכן של המאמר

1 היסטוריה של המתודולוגיה 2 השפעה על בריאות זכר מנקודה מבט על הרפואה המודרנית 3 תנאים מוקדמים שנותרו לאורגזמה "יבשה" 4 ראש התהילה

ההיסטוריה של התרחשות הטכניקות

רוב הגברות מאמינות שאם אדם לא יקרה שפיכה בסוף כמה לחשוב יחסי מין, אז הוא לא קיבל אורגזמה. למעשה זה לא נכון. נציג הרצפה החזקה הוא לגמרי, באופן כללי, עלול להרגיש את שיא האושר, עקיפת תהליך של זרעים. שני מושגים אלה קשורים מאוד, אבל לגמרי יכול להתקיים בנפרד זה מזה. זה יהיה רע אם לא נציין שזה יהיה, להבין שיש משהו להבין את התיאוריה. דירות דיסקרטיות במרכז

אורגזמה - מידת ההנאה הגבוהה ביותר, פריקה גוף של עירור חוץ. ואכן, לרוב את Orgas מגיע כדי לדבר מיד עם שפיכה, אבל באורגזמה מסוימות יתמות, בסופו של דבר, אולי יָבֵשׁ.

שפיכה - לזרוק כמה אנשים חושבים, מים זרעים מאיך אנחנו מביעים, זכר איבר איברי המין של ערוץ ההשתנה. כפי שמתברר, זה תופעת גברים יכולה ללמוד כיצד לשלוט. אבל זה שווה את זה ואיך זה שימושי לבריאות הגברית?

בסין, כמעט כל הגברים התאמנו אורגזמה ללא שפיכה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, לדעתם, הוא משמר כוח של גברים נוֹעַר. וכמעט, אפילו כאילו משוכנעים, כי רבים מתבטאים, סוג כזה של מין תורם ללידה צאצאים עם גנים ללא דופי, כי spermatozoa החזק ביותר, בסופו של דבר, להישאר שמור. כפי שלא היו מוזרה, אבל הגנטיקה המודרנית עדיין לא מצאו אישור על התיאוריה הזאת, אלא בסין הזקנה אפילו לא הספקתי.

הטאואיסטים העתיקים ביותר האמינו שהאיש צריך למצוא את הקצב שלהם. בשביל זה, אתה רק יודע מה אתה צריך לרסן את הזרע שלנו, אשר דרכים להצית את האנרגיה החיונית שלך. לשים לב לעובדה כי עקוב אחר מצבו של אדם מופיעים, כפי שנקבע, סקס רגיל, הם הגיעו למסקנות מרגשות:

כאשר שפיכה, במהלך האופן שבו רובנו התרגלו לומר, כל מעשה מיני, הרבה אנרגיה נעלמת. זקפה מושגת גם על ידי אדם משוטט בשינה. צאצאים באלה המסתיים כל יחסי מין, שונה בכאב ערעור של אורגזמה ללא שפיכה מרגיש גאות של כוח, אדם נשאר נמרץ ומוכן להמשיך יחסי מין במקרה של אי עמידה בקצב מסוים, אימפוטנציה מגיע מוקדם יותר

באופן ספציפי, על בסיס העובדות הללו, הומצאו גם, כפי שכולם אומרים, טכניקות מיוחדות המסייעות לשלוט בקצב שלהם. תארו לעצמכם עובדה אחת שלעתים קרובות נמצאות מהם לובשת את הכותרת "צבי".

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ואבניים. אבל זה כבר לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

במהלך מין, גברים, מול הגמר, צריך לסנן את שריר cockerel לובקובו. מרגיש כאילו זה נזכר אורין.

לפיכך, אורגזמה רק מגיע, אבל ללא שפיכה. עם טכניקה זו, אדם עשוי להיות כך לדבר כדי לקבל כמה אורגזמות עבור מעשה מיני אחד. אבל, לפעמים, זה היה נחוץ כדי לשפוך, כדי לא להרוג את הבריאות שלך. לדברי מועצות התושבים, סכום של שפיכה ללא קורון לא קשה לחשב: מספר 72 צריך להיות מחולק לגיל עצמו. המספר הנרכש, ולבסוף, הוא מספר אורגזמות "רטובות" בשבוע.

השפעה על בריאות זכר מנקודה הצג כיצד אנשים רגילים להביע רפואה מודרנית 2

למרות מספר זה של תומכים של נוהלי נתונים, לרופאים שלנו יש תצוגת עולם מנוגדת על כך. לפיהם, גברים מתאמנים "יבשים" אורגזמה הם רגישים ביותר למחלות של השתן מערכות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה נעשה דרך השופכה, דממה עיכוב, זה הפך, יכול להוביל לחסימה או אפילו חורבן של הערוץ, בשל תהליך דלקתיים.

גם אורגזמה ללא שפיכה, לשים את זה בעדינות, יכול להיות ממכר. בבואו, זה יכול גם להביא רק לתשישות של הגוף וחוסר היכולת להשלים במודע את המעשה המיני שפיכה, ולהשלם מגעיל למין בכלל.

כמעט כל הגברים מאמינים כי היעדר שפיכה ערבויות את חוסר האפשרות של ההריון הקרוב בשותף. אבל זה לגמרי לא ככה. כמו במים מראש ההפרדה יכול גם להיות spermatozoa, הפריה כל כך יכול לקרות. עם אי-רצון של בואו הריון שווה ליישם את שאר שיטות המניעה. אמצעי מניעה באופן מלא כדי לסייע כדי לפתור את העסק הזה.

בכמה מתבטאות, גרסאות אישיות של אורגזמה "יבשה" מובילה לאי פוריות. מקורה, כמו אנשים רבים חושבים, חזקים ומהירים, אדם מתים או איטי מאוד spermatozoa, אשר אינם מסוגלים להפרות את הביצה.

תנאים מוקדמים הנותרים של אורגזזמה "יבשה"

יש מקרים שבהם אורגזמה ללא שפיכה מתרחשת ללא ידיעתו של נציג הרצפה החזקה. בכזה מקרה אדם צריך מיד ליצור קשר עם הרופא.

אי-יציבות סובייטית ומידע פגם העבירו שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו היום, בבושה, זה צריך לשתוק על עובדה זו. עם זאת, יחידות יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

נסיבות שגרמו "יבש" אורגזמה, זה היה אפשרי להיות קצת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה ועד צער, כולם דורשים מיידית מַרפֵּא.

תהליכים דלקתיים

אם אדם בסופו של דבר אין שפיכה, זה יכול לדבר תהליך דלקתי במערכת הרבייה של הגברים. אם דלקת שנצפתה בביצים, היא מציעה שכל זרעזואה מתה. לא מופנה ערעור לרופא ולריפוי מאוחר יכול להיות תנאי מוקדם לאי פוריות.

דלקת של זריעת שבילים

מחלות זיהומיות, כפי שאנו מעוררים, מערכת מין יכולה להגיש בקשה נזק בלתי הפיך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, זכר אורגוניזם. אחד ההשלכות הכי מגעיל ולא בטוח - דליל ו clogging של ערוצים המעורבים בהסרת הזרע. אבחון המחלה בצעד הפצע יאפשר לך לשמור על היכולת שִׁעתוּק.

פציעות כמה מאיתנו כל הזמן אומר אברי המין

נזק לאיברים איברי המין סוף סוף יכול להיות, COC אנחנו רגילים לדבר, תנאי מוקדם הַפלָטָה. כתוצאה מפגיעה לנתיבי הזריעה, הזרע אינו מוצג רָצוֹן. על פי כמה מאיתנו אומר כל הזמן, ערכת דומה, לשים את זה בעדינות, פעולה כדי לחשבת מיוחדת ערוצים, שאדם אינו מסוגל עוד גם לילדים. למותר לציין את זה רק מרצון כדי להשיג 35 -6 שנים של גבר.

קשיים נפשיים

לא משנה כמה מפתיע, הסיבה הזאת סוף סוף, כמו במקרה, אחד הכי הרבה כל התרבות. פגיעה נפשית שנרכשה בוודאות הנסיבות יכולות פשוט להיות הרבה מאיתנו כל הזמן אומר תנאי מוקדם של אורגזמה ללא שפיכה, גם סוף סוף לגרום אימה וגועל על הקרבה איך אנחנו רגילים לומר, הגברת. קשיים כאלה לפתור לבד לא מציאותי. איך זה לא היה מוזר, אבל האפשרות הטובה ביותר תהפוך לפסיכולוג, ומאוחר יותר לסקסופתולוגולוג. מבצעים כדי לדבר כראוי ריפוי, ואת חיי החלומות יהיה מלא בצבעים צבעוניים.

התהילה mind4

בשיטה של ​​קבלת הנאה ללא שפיכה די היתרונות והן cons. כמעט כל הגברים מתחילים להתאמן כדי לדבר שיטה זו היא רק כדי לספק את החברה שלך זמן רב ככל האפשר וכמה פעמים להגיע לאורגזמה למעשה מיני אחד. באופן טבעי, זה מוטיבציה יפה, רק הצדקה את הסיכון שבו הם הולכים לדבר נציגים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סקס רב עוצמה.

כל אדם, בהחלט, חייב לבחור איך לתת תענוג לו. זה עשוי להיות אפשרי לחלוטין כי טכניקות טאואיסטיות מתאים לחלוטין לאורגניזם נפרד. ועם עזרתם, האיש יזהה סוף סוף את כל היופי של סקס ללא שפיכה. אבל זה עדיין שווה לשמור בראש כי הנוהג הארוך של אורגזמה ללא שפיכה לא יהיה סוף סוף מומלץ. אחרי הכל, הבריאות היא הרבה יותר חשובה מאשר הנאה דקה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי סקס.

אם האורגזמה היבשה, בסופו של דבר, מתרחשת לעתים רחוקות, אין דבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, מגעיל. כל אותו הטבע חזה, כך האורגזמה מלווה על ידי פליטה של מספר עצום של הזרעונים - כפי שאתם מבינים, יש צורך להמשיך את הסוג, ו, כפי שאנו מביעים, בסיסי פונקציה זו לעולם לא תהיה. וגם אורגזמה יבשה - משלו של "כשל במערכת". אם יקרה לעתים רחוקות, אל תדאג. אם אורגזמה ללא שפיכה, זה הפך, הכל קורה לעתים קרובות, זו סיבה כבדה, זה הפך, לפנות לרופא. כל דבר מזמן ידוע מה יכול להיות במערכת השתן, כמה פתולוגיה מתפתחת, אשר נותן אחד לדעת על עצמם להיות קצת מופחת ייצור spermatoid.

Просмотров: 109 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar