08:51
הבעיות העיקריות של גבר במין וכיצד להתמודד איתם

מהן הבעיות העיקריות של גבר במין? זקפה גרועה, יחסי מין מהירה מדי, מתחמים באורך הפרדת הפין. מהן הסיבות לבעיות אלה וכיצד להתמודד איתם, מאמר זה יגיד.

התוכן של המאמר

1 הפרות זקפה 2 שפיכה מהירה מדי 3 מימדים של הפין

הפרות זקפה

אחת הסיבות החשובות ביותר לפגיעה בגיל הזקפה. W גברים אחרי 35-40 שנים מתחיל לדחות את רמת הטסטוסטרון בדם, כמו Corolleary מקטין אטרקציה מינית ועוצמה. עם זאת, הגורם לכך הוא בעיות עשויות להיות גם נוירולוגיות, אורולוגיות, אנדוקרינית, מחלות לב וכלי דם. כולם מפרים כל תהליכים הגוף האחראי על זקפה רגילה.

גם אימפוטנציה עלולה להיגרם על ידי קבלת הפנים של השונים תכשירים רפואיים, פעולות יחסי מין ובתחום האגן הקטן. רק רופא מנוסה יכול להקים את הסיבה.

גברים רבים אינם סובלים מכל פתולוגיות, אבל זה עדיין יש בעיות עם עוצמה. במקרה זה, הסיבה היא סיבות פסיכולוגיות: פחדים, ספקות, חרדה. אולי בגבר האחרון היה לו חוויה מינית לא מוצלחת שנדחה בתת-מודע ועכשיו היא הגורם לאימפוטנציה.

קבוצת הסיכון כוללת גברים אשר:

השתמש בסמים כמות גדולה של אלכוהול. חומרים פסיכוטרופיים ומשקאות אלכוהוליים מובילים להפרות בגוף, כולל זיקפה. עבודה הרבה, יש לוח עבודה מורכב כל הזמן חווה מתח. עומס עבודה חזק מדי של מקרים מוביל ללחץ ודיכאון, וכתוצאה מכך, הפרעות בעוצמה. במקרה זה, אתה צריך להיות מסוגל להירגע תקציר מקרים לגבי לא סקס. סובלים אדנומה הערמונית. גידול הערמונית ניתן לרפא בשיטות שמרניות אם היא מאובחנת בזמן. אבל אם המחלה מתקדמת, אז הניתוח יצטרך, לאחר מכן בעיות עם זקפה עשוי להופיע.

כדי להיפטר הפרות של כוח, אתה צריך ללכת קורס בדיקות רפואיות ולהתייעץ עם פסיכולוג.

Ejaculation מהיר מדי

לרוב הפרעה של שפיכה היא שפיכה החל כמעט מיד לאחר תחילת יחסי מין או אחרי 1-2 דקות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר לבחור escirlin, אחד יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

זה גם קורה כי שפיכה קשה, כלומר, גברים לא עובדים לשפוך במשך זמן רב. עם כזה בעיות ניתן לבצע ללא רופאים.

הזמן של התרחשות של שפיכה תלוי במידת עירור, מאפיינים בודדים של הגוף הגברי, חוויה מינית ולא.ד '. גורם חשוב הוא כאשר היה המעשה המיני האחרון. סופיה לאחר זמן קצר מאוד לאחר תחילת יחסי מין בשל התרגשות חזקה, אילוצים, פחד לא לספק את השותף, קומפלקס מיני.

שפיכה עמוקה אפשרית אם אדם לוקח לעתים קרובות אלכוהול או סמים, חווה מתח או שהוא לא אוהב את האווירה. כמו כן, אם אדם אינו מרוצה מהשותף או שהוא מוסחת, הוא יחווה קשיים עם שפיכה.

טכניקות מיוחדות מסייעות לנרמל את שפיכה, ריכוז אישי בתחושות הגוף ובאופן עצמאי להתאים את הרגע אוֹרגַזמָה. במהלך יחסי מין, חשוב לא להיות מוסחת על ידי מחשבות חיצוניות למד לשמוע את הגוף שלך.

הפרדות של הפין 3

לכל אדם יש זין מין באורך, עובי ועקפוך. לפעמים תכונות אלה של המבנה לעשות בדיקה גבר קומפלקסים. אם הפין יש אורך קצר מדי, אז האיש יהיה מסרבים אנשי קשר מיניים לא להיראות כמו מצחיק.

אורך חבר גדול מדי גם מספק כמה בעיות.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים עצמיים במפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום הרסלם רק מלווה את השותף באירוע, שומר את הראיון ואת מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

פין ארוך מדי יכול לספק כאב ואי נוחות לאישה, בנוסף, טווח גדול וארוך לא תמיד מסוגל להשיג זקפה מלאה, מאז זה הוא פשוט אין כוח הדם מספיק.

באשר לעקמומיות של הפין, אז הכל פחות או יותר יחסית - גברים רבים יש עקמומיות סטנדרטית שאינה מספקת בעיות. אבל יש חברים יקרים כל כך מציגים אותם לנרתיק זה קשה מאוד, בנוסף, סקס עם עקמומיות חמורה יכול לספק אי נוחות שני השותפים.

כדי להיפטר מתחמים, אתה יכול לעשות פלסטיק פעולה. היא תעזור להפוך פין ישיר יותר, אבל אם בתת מודע יהיו רגעים לא נעימים הקשורים לכישלונות במין, אפילו אפילו התערבות כירורגית לא תעזור. לכן, אתה צריך לעבוד אלה מחשבות לא נעימות וללמוד "תוהה את החבר.

יש לזכור כי הבעיות של אדם במין נפתרות - במקרים מסוימים, אתה יכול להתמודד עם עצמם, ובמקרים מסוימים נצטרך התייעצויות של מומחים (פסיכולוג, סקסולוג, אורולוג, נוירולוג ו T.ד '.). העיקר הוא שאתה צריך לעשות הוא לא ייאוש.

דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 126 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar