00:26
פורנו הולוגרפית - תחליף מין אמיתי או בדיוני?

עידן הפיתוח של מערכות ומכשירים אוטומטיים אינם עומדים עדיין. לא למי מערכות זו מוצגות בחיי היומיום של אדם.

עמידות רוסית וגם פגמים המידע הניד לתצוגה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. אבל מעטים יודעים כי לשירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

מהנדסים עושים הכל כדי לשנות את המודעות המקובלת של סקס. לא כל כך הרבה זמן, אנשים לא חשדו כי אתה יכול לעשות אהבה כמו שזה יהיה לא רק עם אדם, ועמו, כפי שנהגנו לומר, פריסת הכפפה.

התוכן של המאמר

1 אינפיניטי - לא הגבול 2 כל בידיים שלך!

בוטים מודרניים לסקס בעלי הזדמנות אורגזמת ניסיון, צחוק, לבטא את המילים שנרכשו, כדי לדון כיצד אנשים רגילים להביע נושאים שונים, cyberket, שבה יש כמה אנשים רגילים להביע, טמפרטורת גוף אדם, גם, תפיסת המישוש לא מספיק הוא יותר, הוא הפך, נבדל איך להתבטא, אנושי.

אינסוף - לא הגבול

אבל, כמו היוצרים והמעצבים לומר, ההמצאות האלה רחוקות מהגבול. האם אתה רוצה לדעת את הפיתוח החדש בתחום של תעשיית פורנו? ואז לפגוש - הולוגרפית פורנו. או הולוגרמות פורנוגרפית - איך מישהו כמו. על ההולוגרמה כדי לומר אדם (ליתר דיוק, זה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, ברור להעתיק), שבו אתה יכול לקיים יחסי מין.

בין אם זה אנג'לינה ג'ולי או איירה שייק - רגשות ייראה מאוד כמו רבים חושבים ריאליסטי. בעבר היה כבר פורנו הולוגרפית מן Camsoda, אשר נקרא Holo-Cam, אבל מי, היא מבקשת, רוצה להפסיק על מושגת וליהנות התפתחויות Rodonevshim?

בואו נדבר על הכי הרבה שאנחנו מבטאים, מודרניים VR, הפקת פורנו הולוגרפית תחת הכותרת HoldExx. תענוג של משתמשים בידיהם ופנטזיות. האדם כמעט יכול הגדר פונקציה אינטראקציה עם תמונה הולוגרפית באמצעות בקר ממוכן מיוחד.

בעזרת הבקר, אדם יכול בכל דרך, באופן כללי, לתמרן פורסטרים הולוגרפיים, לשים אותם תנוחות שונות. לדוגמה, כדי להקים את השותף לציית על הברכיים על כל ארבע. או אפילו ביד על היד, אם זה על ידי החלק שלך.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - חבר 'ה מצליחים, מה שהם רוצים להיראות רווחית בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה כזו היא די למדי, כדי לכסות לחלוטין לחלוטין את כל הכרחי.

זה יהיה רע אם לא הבחין במה בכלל, כרצונך ומי רוצה.

הכל בידיים שלך!2

אם אתה רוצה, אתה יכול, בסופו של דבר, לבחור ברור מידות של צורות מועדפות. כמו חזה מפואר או פופ? מועדף בטן רזה וכל מה שאנחנו מביעים, אותו שד? הגדר את המאפיינים הרצוי ולקבל נהנה מין עם התייחסות! כפי שכבר טען, הוא אלסטי מערכת בעלת אלפי אפשרויות. הכל עבור ההנאה שלך ואת הנוחות!

בהכרח, יש שני צדדים רעים, כמו אנשים רבים חושבים, מצאה לכאורה ללא דופי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאדם, שיש פורנו הולוגרפית תחת ידו, עכשיו יסיים גם לנסות ללכוד את המיקום האנושי.

באמת, בשביל מה היא התקשורת ואת השלבים מורכבים, כראש המועמד ותקוף קנה, אם, על פי התוצאה, אתה תקבל כי פורנו זה יכול לתת לך ללכת משם, בלי הקדמות?

אנשים ילמדו ליהנות קטן, וזה יסיים חתירה על כמה אנשים חושבים altitudes מדהים. שירותי ליווי

אם זה נדיר וזמן זה תשוקה, אז אתה יכול לחלץ מאביזר זה רק קוק יהיה חיובי.

אבל אם אתה מתחיל להרגיש מינך של קובץ מצורף לפעילות זו, עדיף לעשות את זה שוב ושוב, להפסיק טוב יותר, לא לתת עולם הולוגרפי, בלשון המעטה, לשלך אמן, כידוע בחיים האמיתיים.

Просмотров: 640 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar