00:26
את המין הטוב ביותר - מותח: למעלה - 30 סרטים עם פרנק הקלעים

מגרש מסקרן, כנה סצנות, נשים קטלניות ואוהבות - זה מה שמושך צופים למסכים. בבחירה זו, 30 מותחנים עם חם קו סצנה.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 30

למעלה - 30 _30

"תלוי" (2014, ארה"ב)

זואי יש הכל: קריירה משגשגת, בעל נפלא ושני ילדים יפים. מן הצד נראה שיש לה סדר מלא בחייו, אבל למעשה היא חסרה תשוקות ורגשות, כך שהאישה מתחילה בחושית.

"חכם" (2007, ארה"ב, סין, טייוואן)

אירועי הסרט מתרחשים, כאשר העולם השתולל מלחמת העולם השנייה. פוליטיקאי סיני חווה אטרקציה לחבר של בן הזוג שלך, והיא פוגשת את הדדיות. תשוקה, לאחר שגדל אותם, זה הופך להיות חזק יותר, תקשורת קסמים מתפתחת עמוק החושים.

"Slazen" (2001, צרפת, מקסיקו, ארצות הברית)

עשיר קובני הסוחר הוא לקראת הפגישה הראשונה עם הכלה. ברעיונותיו היא נערה חפה מפשע צנועה, אבל יופי סלע מופיע לפניו. מְטוּרָף האטרקציה, תשוקה מטורפת ואליפות שלו. ואז אהב נעלם.

"צד אפל תשוקה "(2003, אנגליה, אוסטרליה, ארצות הברית)

שקט ונמדד חייו של פראני התקרבו. היא חשודה במעורבות ברצח קשה, מה קרה ליד הדלת. בלש, החקירה של דבר זה לא מפריע בכלל חובותיו לסובב את הרומן בחשוד.

"פיתוי אחרון" (1994, אנגליה, ארצות הברית)

בריג'ט גונב מיליון דולר השייכים לשותפים עסקיים של בעלה ובורחים עיירה קטנה. שם היא פוגשת את מייקל ויש להם רומן. אדם מתרשם מפילגו יוצא דופן. היא לא כלום לו לא לדבר על העבר ואינו מדבר איתו על העתיד, אבל הצעות לתוכנית, איך להתעשר במהירות.

"מאוורר" (2014, ארה"ב)

מורים קלייר ספרות, יודעת על אוצרות בעלה, אך לא ממהר להתגרש. שכן חדש, צעיר, בן 19, בן 19, נוטה, לאישה, לרומן. לאחר שנכנס אליו תקשורת אינטימית, המורה לא ידע כי האטרקציה של הבחור תהפוך דִבּוּק.

"יום הולדת" (2001, אנגליה, ארצות הברית)

צניעות אינפר עובד הבנק לבנות חיים אישיים, ולכן הוא מוצא את הכלה ב מרשתת. נדיה לא מדברת אנגלית, מעשנת הרבה, אבל אני מסכים להתחתן בשבילו. רק כאן כבר ג'ון ספק את נכונות הבחירה.

"צבע לילה" (1994, ארה"ב)

סקרן בלש העלילה עם שפע של סצנות ארוטיות. הגיבור הראשי - ביל פסיכולוג, ממוקם בדיכאון העמוק ביותר: במהלך הפגישה שלו, החולה קפץ מתוך חַלוֹן. לבוא לעצמך, האיש מעביר מושב קבוצתי של פסיכותרפיה, אבל ואז מתרחשת הלם חדש: חברו נהרג. נערות ליווי בראשון לציון

"לא חוקי" (2002, צרפת, גרמניה, ארה"ב)

אדוארד נשוי באושר על סוס, פרי אהבתם היה הבן היפה. שיהיה לך בית נפלא, כלב מועדף ומכובד. נראה שגם לאושר נחוץ? אבל האישה התבררה קצת, אז היא ממהרת בזרועותיו של תשוקה איש צעיר.

"תקשורת רוק" (2019, ארה"ב, מונגוליה)

סוזן לבדו מעלה את הילד, מעמדו הכספי הוא כבד מאוד. היא חולמת צא מתוך העיר פרובינציאלית יליד, אבל כאשר הסוכן מופיע שם ללא שם: FBI, היא הופכת את המודיע שלו. עם זאת, הם קשורים לא רק עובדים מערכת יחסים, אבל גם משיכה מטורפת.

"אובססיה" (2004, ארה"ב)

לפני שנתיים מועדפות נעילתו של מתיו נעלמה, אבל התשוקה שלו שלה עדיין לא שמה. בערב פגישה עסקית חשובה, הוא בטעות מבחין האהוב לשעבר ב מִסעָדָה. אדם מתקין מעקב אחריה, וללא הבנה, הופך לקורבן של תככים מבלבלים.

"אינסטינקט ראשי" (1992, צרפת, ארצות הברית, בריטניה הגדולה)

הבלש קארן לוקח לחקירת רצח אכזרי. הוא חושד בזה להיות מעורב חברה נהרג.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.

הנערה כותבת ספרים, ובאחרון העבודה תיארה פשע דומה. עם זאת, השוטר עדיין לא יודע, מה זה סופר סלע מסוגל.

"בזרועות הרוצח" (2019, ארה"ב, הרפובליקה הדומיניקנית)

ויקטור עובד שכרו רוצח, וכסף הוא הדבר היחיד שמעניין אותו. מתכונן ל רצח נוסף, הוא פוגש עם הלקוח ופתאום מתאהב בו נערה.

"יועץ משפחתי" (2013, ארצות הברית)

יהודית מסייעת לפאר להקים יחסים, אומר להם על אהבה, אבל עצמה כבר שכחה מתי בפעם האחרונה שהבעל הראה לה רוך. מרגיש לא רצוי, אישה לא עלול לעמוד בפני הלקוח העשיר, המציג את סימני תשומת הלב. הרומנטיקה הסודית של היועץ והחולה תהפוך להם סיפור מאלף.

המאהב הצורך (2017, צרפת, בלגיה)

יחסי פסיכואנליטיקאי וחולים שלו נכנסים לרמה חדשה. הם מתחילים לחיות יחד, ורק אז באהבה מתחיל קלואי להבין כי אהובתה משהו מסתיר.

"אויב" (2013, קנדה, ספרד)

צפה בקולנוע עטוף עבור אדם הפתעה מוחלטת: שחקן הופיע באחד פרקים היו התאומים שלו. הבחור מחליט למצוא את "העתק" שלו.

"בגדיון מחיר" (2005, ארה"ב, בריטניה)

לפי סדר הגורל צ'רלס פונה לאישה מקסימה ברכבת. היא משלמת על זה כרטיס, והוא מתאהב בה.

"רשימה אנשי קשר "(2008, ארה"ב)

Jonatan למעט אין שום קריירה מוצלחת כל דבר אחר בחיים, והוא באמת רוצה לפגוש את שלו חֲצִי. הושק במשרד, הוא פוגש עם עורך הדין הגדול של וואט - חיית המחמד של נשים. הבחור עוזר היכרות חדשה כדי לקבל מדהים יופי, אבל ההתערבות שלו בגורלם של עמית לא יעבור ללא עקבות.

"להרוג אותי בעדינות" (2001, ארה"ב, אנגליה)

אליס זורק אמין בחור למען אדם מקסים. הנערה זוהרת מאושר, היא נשואה אדם אהוב, אבל מה שקורה סביב הדחיפה שלה חושבת שהיא לא יודע דבר על בעלה.

"עם עיניים נרחבות" (1999, בריטניה, ארה"ב)

דמויות ראשיות לשפר את הזוג נשוי מאושר. אבל מאחורי המסך של מושלם שותפים מסתירים קנאה משוגעת, אי שביעות רצון צמא עבור חדש.

"אישה רוק" (2002, צרפת, שוויץ)

מְפַתֶה היופי של לורה משתתף בחטיפת התכשיטים, אבל, מרמה שותפים, רץ מ גניבה. לפי צירוף מקרים, היא הצליחה לקחת שם בנות שביצעו התאבדות, ובכך הכריזו על עצמן. כעבור כמה שנים היא חוזרת למקומות ילידים, אבל עמיתים לשעבר לא שכחתי את הבגידה שלה.

"מי שם" (2014, ארה"ב, צ'ילה, ישראל)

אדריכל אואן נ ' מעביר את האימות של נאמנות. הוא מרוצה בריונות מתוחכמת עינויים מעודנים משני יופי צעירים. עם זאת, למחרת מעניש עונש.

"גדול" (2016, דרום קוריאה)

תרשים מרמזים פיתחה תוכנית אידיאלית: הוא רוצה להשתלט על יפנית עשירה, להתחתן בה ולהושיט אותו בבית מטורף. כאישה לא עונה לו הדדיות, הוא שולח נערה ממשפחה ענייה לביתה, כך שהיא נכנסת בעלי אמון. נראה שזה היה בכובע, אבל באופן בלתי צפוי בין בנות רן ניצוץ.

"קלואי" (2009, ארה"ב, קנדה, צרפת)

קתרין חשוד בעלה בבגידה, כך שוכרת קלואי, כך שהיא פיתה את בן הזוג שלה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. במיוחד לבחור איסוף, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לאסוף חברה חמודה.

אישה צעירה חייב תמיד לדווח ללקוח שלה, אבל עם הזמן, הדו"חות כבר לא דאגה, ופגישות להיות תכופים מאוד ..

"פרוסה" (1993, ארה"ב)

קייט התיישבה ב גורד שחקים אופנתי ומיד הופך לאובייקט מבורך של שני גברים. אחד מהם - הבעלים של הבית, השני - השכן שלה.

"טעם של כסף" (2012, דרום קוריאה)

יון-ג'ק עובד מזכיר אישי של המשפחה הקוריאנית המשפיעה אשר יסודותיו המוסריים הם מאוד מוטל בספק. הצעיר מוצא את עצמו במערבולת הסודות המשפחתיים שמכניסים אותו לפני בחירה קלה: עקרונות או קריירה מוצלחת.

"היא" (2015, צרפת, גרמניה, בלגיה)

קומדיה ארוטית מותחן על פריזאי עשיר מישל. אבל היא הפכה לקורבן של אונס, ההצהרה למשטרה לא הוגשה. האישה רוצה למצוא את האנס שלו, אבל לא כדי להעביר אותו עם שוטר ..

"תשוקה" (2012, צרפת, גרמניה)

היסטוריה של שתי בנות, ספון רומנטיקה עם אותו עמית. כמובן, הם מרגישים שנאה ביחס ליריב, כך שכאשר אחד מהם נעלב על ידי אחר על ידי אחר, היא לא הולכת להשתיק בשקט ולתכנן בפנים.

"אייבי רעיל" (1992, ארה"ב)

תלמיד בית הספר היוקרתי סילביה התיידרה עם חבר לכיתה, אשר בסופו של דבר התיישבו הבית המפואר של חברתו. תלמידת הלימודים והבלוע התברר הקטנה והיא מפתה את אביו של סילביה כדי להפוך את המאהבת היחידה אחוזה מדהימה.

"עיתונאי" (2016, ארה"ב)

לעיתונאי ערעורים לעזרה זר מפתה. היא מבקשת ממנו להבין להרוג את בן זוגה. אז מתחיל סיפור נורא של אובססיה, אשר מאיים על הסבל כדי להישאר ללא עבודה טובה, משפחה אהובה, ואולי, אפילו חַיִים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הפופולריות של מותחנות מין לא דוהה במשך כמה עשורים. השילוב של תשוקה עם רגעים בלשים וסיבוב חלקים בלתי צפויים מושך מיליוני צופים של גילאים שונים. סרט כזה הוא האפשרות המושלמת לצפייה משותפת עם אהוב שלך, במיוחד אם אתה לא יכול להחליט על הז'אנר. לא סצנות נוראות או מושחתות מדי. הכל מתאים, מתון ורווי. המשחק המפואר של שחקנים, פרצופים מפורסמים, תפקיד חדש, צמתים בלתי צפויים - בדיוק מה שומר את תשומת הלב של הצופה לשניות האחרונות.

Просмотров: 526 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar