17:09
עיסוי ארוטי Happy End

מיתוג ה-Happy End מבטיח שלא מעסה מספקת "סוף טוב", אלא הרעיון של עיסוי אירוטי עם השלמה חושנית.

אנחנו יודעים שעיסוי הוא בדרך כלל חוויה אירוטית. לכן עיסוי Happy End הוא עוד הרחבה של מסורת טעונה ארוטית זו של הרגיעות חושניות.

גם הלקוח המשלם וגם המעסה מצפים לסקס ממש בסוף, לא רק לאקט המיני למטרות טיפוליות אלא לחוויה אינטימית שנועדה להצית תשוקה.

"Happy End" הוא מכון עיסוי בטנסי, שבו שתי נשים קיבלו עיסויים עם סוף טוב מעובדת לפני ששלחו הודעה לשוטר ממפיס שהזמין אותם.

הנאה מינית זו מציעה פעילויות אירוטיות, כמו עיסוי חושני עם סוף טוב - זוהי פעילות בלתי חוקית וסכנה לשלום הציבור.

עובד גס ב-Happy End אמר שהוא ניסה להסיח את דעתן של הלקוחות במהלך העיסוי המיני שלהם עם סוף טוב. למחרת, לקוחות השאירו ביקורות זועמות על היחס הפחות נעים שקיבלו כשה-Happy End הפך ריק מהרגיל.

לקוחות דיברו בשמחות המינית הנוראה הזו, אך באופן מפתיע לא מילים חרטה. "חזרתי כי אהבתי אותו אבל הוא לא נגע בי", ו"הוא פשוט עזר לכמה מהחברים שלי".

שמאל=לקוחות, ימין=שוטרת ממפיס

Happy End הוא השימוש בלשון הרע בסוף עיסוי כדי להתייחס לעיסוי ארוטי. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Bat-Yam.php

איננו יודעים שהנוהג הזה היה תכסיס להתעללות או פעילויות בלתי חוקיות, או שזה היה לשם הנאה. עם זאת, בשנת 2009 ציינו כי להפי אנד יש לא רק יתרונות טיפוליים.

המונח "Happy End" מופיע בתיקים סודיים הקשורים למודיעים עבור פקידי אכיפת החוק, אשר משוחררים באמצעות בקשת חוק חופש המידע האחרונה (FOI) על ידי שירות החדשות ProPublica. זה בא להתייחס למה שסביר להניח שייקרא עיסוי אירוטי בחברות שמרניות יותר במקום למסאז'ים של תעשיית הווידאו למבוגרים, סוף טוב בימינו.

Просмотров: 50 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar