ריקודי בטן היא צורת ריקוד שבה הרקדן נע על הרצפה, מנענע את ירכיו ומנופף בידיים. זו דרך מהנה להתאמן וליצור קשר עם הצד החושני שלך!

מקורו של הריקוד במצרים העתיקה ובמקורו בוצע כטקס פוריות. אומרים שריקודי בטן מקורם גם בריקוד עם ערבי בשם רקס שרקי.

ישנם סגנונות רבים ושונים של ריקודי בטן, אך הנפוץ שבהם נקרא ריקוד מזרחי. סגנון זה כולל שימוש בירכיים, ידיים, זרועות וכתפיים כדי ליצור תנועות נוזליות שנראות כמו גלים או אדוות על המים. ישנם שני סוגים של ריקוד מזרחי: סגנון מצרי וסגנון טורקי. הסגנון המצרי דומה יותר לריקודי בטן מסורתיים עם הרבה תנועות ירכיים בעוד שבסגנון הטורקי יש יותר תנועות ידיים מאשר תנועת ירכיים.

ריקודי בטן הם צורת ריקוד הכוללת בדרך כלל ניעור ירכיים בתנועה מעגלית. הריקוד מבוצע לעתים קרובות כדי לגרום לירכיים להיראות אטרקטיביות יותר.

... Читать дальше »

Просмотров: 52 | Добавил: ionet6h | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

לא תמיד מועדוני החשפנות הטובים ביותר בשיקגו הם הפופולריים ביותר. חלקם אולי ממוקמים באזור שבו לא הייתם מצפים למצוא מועדון חשפנות, אבל עדיין כדאי לבדוק אותם.

- מועדון ה-VIP הוא אחד ממועדוני החשפנות הפופולריים ביותר בשיקגו והוא ממוקם על רוזוולט רואד. הוא פתוח כבר יותר מ-20 שנה וזה אחד ממועדוני החשפנות הוותיקים ביותר בשיקגו.

- מועדון הזהב הוא גם אחד ממועדוני החשפנות הפופולריים ביותר בשיקגו והוא ממוקם ברחוב צפון קלארק. הוא פתוח גם יותר מ-20 שנה ויש לו הרבה לקוחות נאמנים שמגיעים מכל העולם.

יש הרבה מועדוני חשפנות בשיקגו, אבל לא כולם נוצרו אותו הדבר. חלקם מספקים חוויה יוקרתית יותר בעוד שלאחרים יש אווירה רגועה יותר. מאמר זה יעזור לך למצוא את הטוב ביותר עבורך!

נתחיל עם המועדונים הטובים ביותר ליד מרכז העיר שיקגו:

... Читать дальше »

Просмотров: 48 | Добавил: ionet6h | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)