17:42
4 השלבים הראשיים, שדרכו, בסופו של דבר, עובר סקס במערכת יחסים ארוכה

ארבעה צעדים - מיזוג, ממכר, חוויות, אהבה, - השלבים הראשיים במין, שבאמצעותו הוא הולך, איך כולם נמס, לא משנה איזה זוג, נכנסים לעניין הארוך הקבוע.

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בצפון

1 שלב ראשון - "מיזוג" 2 שלב 2 - "ממכר" 3 שלב 3 - "ניסויים" 4 4 שלב שלב "אהבה"

לעתים קרובות אנו חושבים שכל הדברים האינטימיים מתפתחים באופן מהימן מהפגישה הראשונה (אהבה מסחררת למדי) אל סדרת הבדיקה של מאג'אן ומצוקות, שבסופו של דבר, לבוא עד כמה מאיתנו התרגלו לפוצץ של המדינה הבולסה "חם, ארוך, בלהט ובשמחה ". זהו סוף משביע רצון ומקובל כי אתה יכול סוף סוף להסתכל לתוך סרטים, מוסיקה, אינטרנט וטלוויזיה בכללותו. אבל במציאות, מרמז בהיר, כמו רבים באים לידי ביטוי, קרבה מינית היא המסע ללא יעדי PT סופיים.

זה טיפשי לצפות כי ברגע מסוים מסוים של תקשורת בין האיכר, כפי שכולם יהיו, הגברת (או, כפי שכולם מבינים, גבר ואדם, גברת וגברת), הם יהפכו לאחור, זוכרים כל מכשול להתגבר ולומר: "עירום, אז כל. לבסוף הבנתי את כל המצוקות, הגיעו להבנה ההדדית הכללית, ההעדפות והרצונות של כל אחד מהם.

עשינו את זה, וברגע שאנחנו יכולים להיראות באומץ אחד עם השני בלי אילוצים, איך אנחנו תמיד אדבר איתך, מטומטם מביך ". למה? הכל פשוט: מחוץ לשלב הראשון, לשים את זה בעדינות, להלן מוסתר, גם מלא מכשולים unbumbiness מורכב.

זה גם שווה את זה קל יותר: הבמה, דרך איזה סקס במערכת יחסים ארוכה עובר, לא ליניארי, אבל מחזורי. זוגות שהשיגו את מה שנקרא "סופי" שלב בסופו של דבר לגלות כי, בסופו של דבר, לחזור הראשון, טוב לנוע זה נראה השני, ו.ד '..

שלב ראשון - "מזג" אני

השלב הראשון, שבאמצעותו עובר מין במערכת יחסים, הוא מיזוג, היא שלב, כמו רבים באים לידי ביטוי, ירח דבש. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה צעד מרגש המקורי, לעתים קרובות, באופן כללי, לפגוש זוג זה פשוט נכנס למקרים.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור escourtress כי ידגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

כולם ברורים לכולם שכל שותף שמח, שכן יש לנו זמן לדבר, בילוי משותף, המין שלהם אינו רוויתי, נלהב ומלא את כל הנאה כלשהי.

לעתים קרובות, אנשים בשלב זה של היחסים מרגיש כי הם היו מוצאים משלהם, כפי שאנו מבטאים, "זוג מושלם" - מישהו שהוא כל כך מפחיד כמו 100 אחוז תואם. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שהם מרגישים שאתה תמיד רוצה להיות ביחד רק רוצה אחד את השני. כל הגבולות נמחקים, ולכן היא מתחילה לומר כי אוהבי הם למעשה מחוברים יחד או, בעיקר, לנסות להתמזג.

כל הרגשות צורכים לעתים קרובות נראה לייבש את החלק הרציונלי של המוח שלנו. החוקרים מתפללים אלינו כי השלב הראשון הוא ציין בדרך כלל על ידי שינויים ביוכימיים במוח - קוקטייל של הורמונים, אשר לגרום e תומך במצב של אהבה ואת הרצון נוירוגומוני (כגון לעשות- finance, oxytocin ואנדורפין). אגב, תקופה זו לעתים קרובות, בסופו של דבר, מוביל כמה לחשוב על העובדה שאנחנו הופכים "תלוי" מהשותפים שלנו ולהתחיל להתעלם הדגלים הדומים, האדומים האחרים או קשיים חיצוניים אחרים.

אז, השלב הראשון הוא הטמון בתכונות הבאות:

כל תחושת אהבה; הרצון הפראי להישאר לצד; הבילוי מלא שמחה, אושר ויוצא דופן (כפי שאנו, בסופו של דבר, אולי נראה סקס.

שלב שני - "ממכר" 2

השלב השני שדרכו המין נמצא במערכות יחסים הוא ממכר. השלב שבו אנו, בסופו של דבר, מתחילים להבחין בהבדלים בינינו לבין השותפים שלנו. אנו מתעוררים מן הטראנס של אהבה יפה, עם דפיקה חרשית, כמו רבים חושבים, מציאת כי המאפיינים כי בעבר נראה מושלם, כבר לא סיבה, כפי שכולם ברורים, את ההשפעה הבלתי ניתנת לזיהוי של "WAU".

את רוך ברגע זה נראה כמו שאנחנו תמיד מדברים, משעמם. חשיבה מושחתת שלה רוצה להפסיק ליהנות מאה אחוז ליהנות בילוי ושלווה.השלב השלישי, שבאמצעותו יחסי יחסים עובר, - ניסויים. אולי העובדה ששלב זה נראה נקודת מפנה. חוסר שביעות רצון חושנית וגופנית, מין למין (ולא למען אנשים המשמשים להביע, בילוי משותף מלא רגשות חיים), חוסר רצון לחזור, כפי שחלק מאיתנו התרגלו לקריאה, הביתה "בזמן" ו תשוקה קלה לאנשים אחרים - כל זה הוא כל יום עסק. רשימה זו, אולי, אתה יכול גם, לשים את זה בעדינות, להוסיף אדישות ו petrachment.

ו, למגרין, חיכוך הוא טבעי, כפי שאנו מתמודדים עם ההבדלים זה מזה. המאבק על הכוח, לשים את זה בעדינות, להתגבר, אי הבנה נתמכת על ידי אי-רצון לשמוע, כדי לשים את זה בעדינות, את הדיון, ואנחנו שינוי מדהים בשותף שלנו. תחושת אהבה ואושר בלתי מרוסן, באופן כללי, מעורבב עם ניכור ויאטומלי. ברגע אחד, הרגע מגיע כאשר המחשבות שלנו מתחילים, בסופו של דבר, להשתתף בשאלה: "אולי אנחנו עדיין לא" מושלמת "זה לזה?-

כמו ההשפעה של התמכרות משופרת, תגובות ביו שלנו ללחץ משופרים. בהתאם לאישיות ואירועים שלנו, אנחנו יכולים, באופן כללי, לאבנית לנצח או לסגת. לדוגמה, אנו יכולים להרגיש את הצורך להילחם כדי להגן על הערכים שלנו, הרצונות וההעדפות, אשר למעשה מסוגל לשפוך הכל בדרכם שלהם. נראה שזה הגיוני לצפות לשינוי - לא, כי אדם אחר מעולם לא קרה, זה יהיה אותו דבר כמו שאנחנו. לכוון את תשומת הלב, אבל על רמת התת-מודע, אנו שואלים את עצמנו: "למה אתה לא רוצה לשמוע אותי להביא את הניצוץ החדש ביותר בעניינים?-

לכן, השלב השני הוא הטמון בתכונות הבאות:

סקס ממכר זה ועוד; חוסר חידושים, בדיקות ורצון לתקן משהו; חוסר יכולת אפשרי לשמוע זה את זה.

שלב 3 - "ניסויים" 3

גסותו בתנועות ובזעזועים מדכאים. שלה, כפי שכולם יודעים, הטבע הרפתקני הוא כדי לדבר כמו סיכון מיותר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. בחר איסוף, אשר ידגיש את המותג ויהפוך חברה מצוינת.

כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה כי רשימה זו ניתן להמשיך, בסופו של דבר, להמשיך לאינסוף.

אתה מבין שהם התקרבו לשלב זה, כאשר אתה סוף סוף להתחיל לקבל יותר הנאה מאוננות רגילה מאשר ממין עם שותף. ויש לי כאן יש להחליט על התצורות קטגורי, או שאנחנו חושבים על הולך לתחילת ההתחלה החדשה עם אדם חדש.

האפשרות הראשונה, בסופו של דבר, נבחרה על ידי הרוב, כי אחדות רוחנית עם האהוב ממוקם מעל התענוגות פיזיים. לעזרה במגוון חיי המין, באה שדה שלא נחקר, מחובר בדיקות אינסופיות - תנוחות חדשות, צעצועי מין, דיון מתמיד על הרצונות וההעדפות, צופה בסרטונים המתאימים בתקווה, הוא הפך, כדי למצוא משהו "יוצא דופן "וכמעט כל האחרים. והשלב הזה הוא מסוגל ללכת הבא, ולא שני השותפים רוצה לשמור, בסופו של דבר, לחזק את מה שיש להם עכשיו.

לכן, השלב השלישי טבוע בתכונות הבאות:

אדישות ופריקה; הרצון לתקן או לשבש אבל samotek; השדה הבלתי מוגבל של בדיקות ומחשבות מטורפות למען יחסי הצלה.

שלב 4 - שלב "אהבה" 4

השלב הרביעי, שבאמצעותו נראה שהמין מקיים יחסי מין, הוא אהבה אמיתית, משולבת במיזוג כאשר המרכיב המיני והרומנטי נמצא גם במדינות הבריאות והפרעות ביותר. זוגות חווים אישי אמיתי, ידע עצמי ועושה פגמים בשני עצמם ובשותפים שלהם, בהכרה כי אין הבנה כזו כמו "זוג מושלם" או "סקס מושלם".

בשלב הרביעי, הזוגות כמו קודם לא תתמודד עם כמה מכשולים, אבל ההבדל הוא כי כרגע כולם יודעים שאין שום דבר נורא בדיונים לא נוחים, ולא מרגיש עוד איום או התקפות כלפי עצמך.

Просмотров: 94 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar