23:29
מה נעשה רק לפני סקס או, כפי שכולם אומרים, אימון נאמן

כל הסצינות הארוטיות הספונטניות בקולנוע. אנשים פשוט יודעים מה אנשים פשוט נפגשו ועכשיו לעשות אהבה במקלחת. כולם יודעים שזה נראה, בהחלט, אטרקטיבי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי, אבל בחיים, כל מה שאנחנו מביעים, הרבה יותר קשה.

התוכן של המאמר

1 הכנה אצל נשים 2 פשתן סקסי 3 depilation 4 מקלחת ומתוח 5 אמצעי מניעה 6 מוכן ליד הבחור 7 נשמות 8 קינוח על שום בטן ריקה 9 אלכוהול - רשע 10 מוקדם 11 latch 12 הסר את הגרביים

כולם חייבים להבין מה לעשות לפני סקס. ללא הכנה מסוימת, קשיים אמיתיים עשויים להופיע, אשר, כמו רבים באים לידי ביטוי, לא צריך אף אחד.

הכנת הבנות

באופן מסורתי, אנשים יודעים מראש כי יהיה סקס עכשיו. תאונות כל הזמן סוף סוף לציין את זה. אם הצעיר קורא לשתות תה לעצמו, הכל עולה בקנה אחד כף, בסופו של דבר, יהיה בכוס. אחרי הכל, כל זה רק תירוץ קבל הנאה מ Feeramons ואנדורפינים.

לכן, עדיף מראש, בסופו של דבר, להתכונן. בוא, כפי שכולם יודעים, הראשי ניואנסים, כפי שהוטל להביע, מה צריך להיעשות לפני סקס.

סקסי linen2

גם אם הם לא משוכנעים כי הסיגה להיות טוב יותר לְהַבטִיחַ. לא ללבוש קבוצה יומית של בגדים תחתונים. אין ספק, משפחה נוח, אבל זה לא מפתה מאוד.

כן, גברים בשרשרים של תשוקה לא כל הזמן לשים את תשומת הלב שלהם לִבנֵי נָשִׁים. אבל כאן הכל קורה ברמה של האינסטינקטים. אם החזייה והתחתונים יהיו Sexapillary, זה יהיה להגדיל באופן משמעותי את ההזדמנות כאילו פעולה בשר מוצלח.

דפילציה 3

בלי להסתכל על העובדה כי הפמיניזם צובר מומנטום, זה טוב יותר קבל מגולח. זה היגיינה רגילה. אף אחד לא רוצה סוף סוף לוויד דרך השיחים אל המערה עם אוצר. זה עובר בעצמו טוב יותר כדי לנקות את הדרך לצעירים אינדיאנה ג 'ונס.

לא לספור איך אנחנו כל הזמן מדברים, זה יעזור להימנע ריחות מגעיל כי הפוך קרבה הרבה יותר נחמד.

מקלחת ושירותים 4

אמבטיה צריך לבקר לעתים קרובות, במיוחד לפני סקס. שְׁאֵלָה היגיינה יש, כמה מאיתנו כל הזמן לדבר, תפקיד חשוב. זה יסייע סוף סוף להימנע ממחלות המועברות במגע מיני מריח מגעיל.

העובדה היא שאהבה - תגובה כימית. בדרכים רבות סגור עם ריחות. לכן, זה שווה את זה, למעשה, להפריש pheromones ל הצעיר מלמד אותם.

אמצעי מניעה

כמעט הכל, בסופו של דבר, למחוק שאלה זו רק על החבר'ה. תארו לעצמכם עובדה אחת לא לא לעמוד. אולי השותף אינו ניסוי לא יוכלו להבין, איך למשוך את מסטיק לילד. לכן, זה עולה ללא עזרה של אחרים, בסופו של דבר, כדי להתקדם, אחרי הכל, לא מספיק שרוצה במאה ה -21 להיכנס להריון בגיל צעיר.

הכנת הבחור 6

האדם צריך גם לדעת מה לעשות לפני סקס. העובדה היא כי במיוחד מן הבחור במובנים רבים תלוי בלילה. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהוא מועדף, חייב להוביל, איך אנחנו כל הזמן מדברים, בתולה תמימה בעולם דלתאוויטה. לכן, עדיף להתכונן מראש גם להימנע מגעיל תנור.

מקלחת 7

אני חוזר, את התחייבות של furora הוא ריח טוב.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות, ואילו המילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. כל אחד מודע לכך שבתור את האסיקיטן לא היה יותר מאשר שותף מלווה באירוע, ממשיך לדבר וללוות בחורה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד.

להבין, ריח זיעה זכר יכולה למשוך כמה נשים. אבל הם נמצאים מיעוט. אנחנו לא מתרחשים אנשים המציא דטרגנטים ובושם.

במיוחד בדקדקנות, בסופו של דבר, כדאי. זה יעזור הימנע להביא כמה התכווצויות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שאף אחד לא רוצה לבזבז גדול פירושו לריפוי איברי המין.

קינוח על בטן ריקה 8

לא שווה כמה מאיתנו כל הזמן אומר, יש הרבה לפני סקס. השפעה דומה זרימת הדם לחבר. זה, בתורו, מוביל לדילמות עם פּוֹטֵנצִיָה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתם אוכלים הרבה, אינם הופכים אימפוטנט. ואכן, פשוט, ב את הזמן של קרבה אינטימית, Vanka-Stand, באופן כללי, לא יכול להתעורר. ודומה לצמיתות משפיע לרעה על מצב הנפשי של החבר 'ה.

אולקופול - 9 הרע

עם אלכוהול, אותו כישלון. מעת לעת, גברים שותים לחוסר הכרה. ו מעולה, אם לילה לא קרה דבר. לפעמים, סקס הוא סוער כזה שהוא מוביל לשני פסים על בדיקת הריון. הימנע דומה באופן דומה. כל הזמן חושב את הראש שלך, לא ראש.

תביא 10

פריט זה מוטל בספק. הכל תלוי במידה רבה מ העדפות הנערה. יש צורך להדגיש את העובדה כי גברים מזוקנים. אבל כמעט כל נגדה.

במהלך נשיקות, הזיפים את עצמנו. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה זה מעצבן ולבסוף הורג עִירוּר. לכן, עדיף, בסופו של דבר, לעשות כמה תנועות מופרזות עם תער, כך שלא הופיעו בעיות במהלך הקרבה. וזה לא מספיק, רוצה "לרדת", והאישה לא סובלת דגדוג.

הגנה 11

אמצעי מניעה - נוואנסים עקרוניים לפחות חלק סקסי. בהחלט, אם הם מוכנים לסגור את pusaki, אז אתה יכול לעשות בלעדיו. ב המקרה הלא נעים, עדיף לרכוש חבילה של קונדומים. שמור עליהם לא יכול. מוטב לקחת, כפי שכולם אומרים, מותגים מוכחים, ולא גומי זול בקיוסק. זה לא קשור להצלה על צמיגים עבור מכונה? אז עדיף לא רק על התחבורה, ועל נערה.

הסר את הצובר 12

אז הכל הגיע לרגע. יש צורך להעלות מה הספוגים שלך מחוברים נשיקה נלהבת. אישה מלטפת, בסופו של דבר, גורם לך לרעוד מהתרגשות. להתחיל לירות בגדים אחד מהשני. Unbutton החזייה, תהנה שדיים יפים. ייתכן כי החלק התחתון של הבגדים גם דוחה על הרצפה. ועכשיו אתה כבר מוכן לרקום במיטה נקבה, כמו התמוטטות מיסטית. הגברת הציפתה בצחוק. כל זאת בשל העובדה שהיא סוף סוף ראתה חור על הגרב שלך. אתה גם להתחיל לִצְחוֹק.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים המבקשים להביט במבט על הפסטיבל, הליכה ישירות עם יד עם אישה יפה. כזה להרוויח זה די די, אז כדי לכסות לחלוטין את עצמם את האובייקטים הדרושים.

בוודאי זה חמוד. אבל עדיף להסיר אותם מאוחר יותר. זה רציני מדי. גרביים במהלך המין נראה מאוד הומוריסטי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

על איך אנחנו כל הזמן מדברים, כך מרשים מינית, אתה צריך להיות בטוח כדי לכוון פנימה, כדי לשים את זה בעדינות, לעשות איך אנחנו רגילים לדבר עם האווירה. לארגן אור מושתק, לשים נרות ארומטיים, להפעיל מוסיקה מרגיעה. באופן טבעי, יש צורך לטפל בטופס החיצוני. אבל הראשי הוא הדרך הנכונה! להיפטר מכל מחשבות מיותרות כי הוא מהווה בראש שלך. תחשוב רק כמה פעולה נעימה תעסוק. לפני סקס, תוכל להיות obfine את התסריט כי תעשה. ולנסות לתפוס צעצוע מין - זה יעשה koitus הרבה יותר מעניין!

Просмотров: 264 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar