12:29
ליווי ללא מתווכים: שירותי רשת יש משולבים לקוחות והוצאות להורג במקום אחד

כדור ליווי הוא עצום מאוד, וכפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, מבנה מורכב. ולמעשה, ישנם מספר אנשים בין הלקוח לבין האישה (שחקן), אשר, עד בינוני, להפוך את העיקרון מפגש זה. אלה הם צופים שמכנים מודעות על בתי המשפט ומנהלים, מחפש לקוחות בבסיסיהם, עובדי סוכנויות. כמובן, כולנו ידועים מאוד על מה כל האנשים האלה מקבלים אחוז מסוים של העסקה, אשר אינו מועיל עבור שני העובדים (לשלם יותר) וככל שאנחנו כל הזמן אמר, את האסלה עצמה (זה פחות קצת לדבר, הוא מקבל). יש צורך להדגיש כי, אבל בסופו של דבר, הוא על המקום, וברגע אדם יש את ההזדמנות למצוא את האכזבה כמו פשוט, איך לקרוא מונית או סדר פיצה.

יישומים וערוצים ביחסים לקחת את התפקיד של מנהלים וסוכנויות

כרגע, כל אדם מודרני יש טלפון עם גישה לאינטרנט. אנשים, סוף סוף, ידועים עבור יישומים שונים, מדברים ברשתות חברתיות, לשבת, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, אתרים מדהימים. התקדמות טכנית, הפכה הכרחית לתחום הליווי, כי כרגע יש, שכן רובנו משמשים לדבר, יישומים מיוחדים (לפי סוג של אתרי אינטרנט), וכפי שכולם יודעים, חדרי צ'אט וערוצים נסגרו Messagingo (WastApp, Viber, מברק), שם, איך להתבטא, לפחות אדם אחד יכול למצוא גברת לעצמו על הדרך שבה כולם יודעים, ביקור משותף באירוע שכב או, כמו רבים חושבים, בילוי נחמד. הלקוח והמבצעים מוצאים חבר של מודעות בהודעות או להזמנות מקומיות, וכיצד אנו מביעים, נראה כי התכתבות אישית לדון בפרטי הפגישה ומסכים על הסכום. ללא ספק, ראוי להזכיר מה ההערכה ואחראים לאינטרסים של הסוכנות.

שירותי רשת - האספקה ​​הטכנולוגית "futura", שכבר פועלת כרגע

יישומים וצ'אטים יש ליקויים שלהם כי הם לא לגמרי נוח בשימוש. ולמעשה, אין יכולת לסנן את הנשים של איך כולם אומרים, העדפות אישיות, אפילו רבים באים לידי ביטוי, זמן רב גם לבזבז על התכתבות. ישנן את האפשרויות המתקדמות ביותר: שירותי רשת המשלבים לקוחות ואמנים אנונימיים. הם לא פשוט לשוחח כי כדי לדבר יחד עם כמה מאות אנשים. הולך עם עצמו על קבוצות של כל רץ בנספח מברק, אשר יש עד 200.000 משתתפים, וזה, לרגע, כמו האוכלוסייה של 1, כמו העיר באה לידי ביטוי. כי כל זה נקרא שירות רשת? ולכן, כי היוצרים עשו הרבה עבודה כדי לשלב לקוחות asfals במקום אחד. שיטות מיוחדות, רובוטים ובכל מקרה אנשים אמיתיים מחפשים בזעם לבעלי עניין, שליחת הזמנות לקבוצות, אשר באופן כללי, משולבים כל הזמן, את הפונקציות הנכונות והנוחות.

מיומנויות שירות

בקבוצות כאלה, Eskzhetnitsa, כפי שהיה, יכול לארגן את המודעה שלו עם מחירון ואת הלקוחות לפרסם הודעות עם הזמנות ודרישות עבור שחקן. בנוסף לכך איך כולם אומרים, כמה אנשים באים לידי ביטוי, עלות נוספת יכולה לגשת, כמו ישיר, קטלוג מורחב עם תמונות ושאלונים של דרגה נקבה גבוהה יותר. Eskzhetnitsy, בתורו, יכול באופן חופשי יש מודעות משלה בכלל, או מעט לשלם כדי להיכנס לקטלוג "סגור".

ללקוחות הנוחים ביותר יש הזדמנות למתן אותה בינוני, לגשת לסעיף VIP, שבו גם שאלונים של מודלים מוכרים, שחקניות, זמרים, הזוכים בתחרויות מוצגים גם כן. כמובן, כולנו יודעים היטב כי עם כל האנשים האלה שכבר ניקו את החבילה VIP לבסוף, ידוע כי זה באמת קיים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נשים רבות מוכרות אשר רופפים במגזינים ולהשתנות.

כמו כן באופן שבו אנשים משמשים להביע, עמלה נפרדת זמינה מחפשים geofills, אשר תבטיח את הגעתם של ליווי ללקוח במשך כמעט 5 דקות.

עדיין יש לך לקוחות יש את ההזדמנות, בסופו של דבר, מפרסם סדר "חם". וזה אפילו לא צריך להגיד שאתה נופל באופן אוטומטי על המשאב בזמן הנוכחי: "בדחיפות! צריך סופר- instamodel או אישיות מדיה. ארוחת ערב במסעדה יקרה, כפי ששימשנו, איש נעים, מוסקווה. עלות הביקוש 5000 יורו ». Escalogie שמוכנים לקבל הזמנה פשוט לשלוח שאלה והלקוח כבר בוחר את אלה שרוצים לבלות זמן. וזה אפילו לא צריך לדבר על העובדה כי הזמנות לטיולים פורסמו גם בנפרד ולבדוק את הגבול. דירות דיסקרטיות בחיפה

עבודה פרו ללא מתווכים

זה אפשרי?... למעלה 7 שגיאות לילה...

אם אתה עובד בעצמך, זה מאוד נוח לנצל את הקבוצות האלה, כי החלק הגדול של העבודה כבר נעשה, זה רק נשאר להגיב על יישומים. שים לב כי אין צורך ליצור פרופילים על 10 קיט של אתרי מפגשים, בסוף, בסופו של דבר, כדי לספק שירותים לכל חברו, לבזבז הרבה זמן להתכתב בתקווה כי הג'נטלמן זקוק לשירותים שלך. יש אפשרות לבחור הזמנות בעמדה שלנו (למשל, במרכז או ליד הבית), לקחת רק את העבודה כי מאה אחוז מרוצה מתנאי העסקה. בסוכנות, למשל, הזמנות לא יצאו. שים לב כי זה לא גם, סוף סוף, תצטרך לתת את האחוז למעסיק או למנהל, כל המס, כמו רבים מאיתנו כל הזמן קובע, ההצעות יישארו בשבילך.

יתרון נוסף של קבוצות כאלה - פרסום. הנה איך החלו פלטפורמות הגדולות ביותר, שם לא רק בנות להראות את המודעות שלהם, ואלה הקשורים כל כך אחרת איך אנחנו רגילים לומר את תחום הליווי. אלו הן סוכנויות, מנהלים ומאמנים שונים עבור בנים ונשים המלמדים אמנות הפיתוי, חנויות הלבשה תחתונה ומוצרי קוסמטיקה, השתלמויות ועוד. אולי באמצע הרבה פרסום הוא ייקח משהו שימושי בשבילך.

נגד עבודה באמצעות שירותי רשת

1, אשר מחויב לחשוב על איך להשיג, כל הדרה, הוא חוסר סינון של לקוחות. למרות שאדם, בסופו של דבר, יכול להיכנס באופן חופשי איך אנחנו מביעים, קבוצה דומה ופשוט יש שם הזמנות שם. אין תשלום מראש לא, בסופו של דבר, אבל בכלל, זה אומר לא העובדה כי יש בכלל. ולפעם, פתאום הצעיר הוא פשוט, לשים אותו מתון, מעמיד פנים יזם עשיר וראשים בנות תעלה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה הלקוח צריך לעשות בלי עזרה של אחרים, כי זה יכול להיות כל הזמן לא מספיק, וזו השאלה על איך לדעת את כולם, ביטחון אישי. לא הסוכנות ולא המנהל יגן עליך והוא אחראי על התנהגות הלקוחות.

כדי להגן על עצמך, עדיף להיות שאלון במחיצות סגורות של הקבוצות. אני כל הזמן כמו רבים מאיתנו אומרים כל הזמן, שילמו, אבל אומר כי תהיה לך יותר הרשעה כי הלקוח סביר יותר להיות מספיק ומס.

כמו כן, יש לציין כי הפונקציות והיכולות של קבוצות אלה הן חופשיות למאה אחוז. תארו לעצמכם עובדה על מה "להגדיל" הודעה או להיכנס סעיף סגור יצטרך לשלם, גם אם אנחנו מביעים, הרבה פחות מאשר המנהל, אבל זה עדיין פסולת חסרת תועלת.

בנוסף כיצד אנו מבטאים, כי exquitene הוא חייב להיות נבוך על ידי "מיקום" של קבוצות אלה. כי הם מכוונים בעיקר בבירה ואת העיר הגדולה ביותר, טוב, לא כל הגברים מכירים אחד את השני, אבל אומר כי מעגל של לקוחות יהיה מוגבל מאוד. תארו לעצמכם עובדה שאינה מסוגלת לאסוף אוליגראקה אמיתית או לקבל הזמנה "הבליטה הגדולה", זה לא אפשרי, כי אלה הם רמה שונה לחלוטין, הם לא מוצאים נשים לשעות הפנאי.

זה בסוף?

זוהי אפשרות טובה למתחילים למעט ואלה נשים שעובדות רק בתחום הפנאי. מיומנויות של קבוצות מברקים לפשט באופן משמעותי את החיפוש של הלקוחות, אבל לא, לבסוף, אתה צריך לשכוח ביטחון ואנונימיות.

כי זה "עתיד" אספקה ​​טכנולוגית? העובדה היא כי היוצרים הם דייקנים מחויבים לשיפור שירותים דומים ואלה שיודעים מה פונקציות שימושיות נראה שם בעתיד. זה יכול להיות בקרוב, באופן כללי, ניתן יהיה לשלם עבור שירותים מקוונים או בתשלום יוכלו להאמין ללקוח. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי אפילו בתחום הפנאי אתה יכול לעבוד ללא מתווכים.

Просмотров: 59 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar