12:55
את הבטיחות של השיחות על השיחה: איך להתנהג כדי למנוע בעיות

עבודה במלווים, אם כי היא מרמזת כי הלקוחות מוגנים לחלוטין, שכן כולם יודעים, ליהנות מאנשים, אבל עדיין תחת פעולה של אלכוהול (אלוהים לאסור) חומרים פרמקולוגיים לפחות אדם אחד יכול לאבד הלימות. יתר על כן, הנציגים העשירים של מין חזק סבורים כי כל דבר מותר עבור הכספים שלהם, ולכן יכול להיות כל כך מדבר כדי להציג סכנה אמיתית לכל חשד של Escales, שהגיע לאתגר, פשוט לעשות חברה בארוחת ערב. במאמר, אנו נראה את הנקודות העיקריות כדי להבטיח את שלומם של נשים מהזמן הפנאי, כמו גם הזדמנות, סבירים לא בטוחים מצבים.

סוכנות או עבודה עצמית: כמה מאובטח יותר?

בהחלט, הבנות שעובדות עם סוכנויות, בעוד אנשים נהגו להביע, מנהלים אישיים אפילו פחות הזדמנות להיתר על מדיום או לא מספיק, בפרט, אם המשרד הוא יוקרתי. לקוחות הם בולדים, באופן כללי, נשלט, אפילו אדם תורם, כפי שאנו מבטאים, סכום מסוים גם עבור הזכות לראות את השאלון, שלא לדבר על העובדה כי בסוכנות טובה את המחיר הגבוה ביותר עבור שירותים "מנותק" קהל אינטנסנטי. יתר על כן, אם האישה הפכה לעסק לחברה, ולכן בחוזה, כפי שהיה, שירותי ההעברה והביטחון ניתנים, אך אמצעים שאסקז'טניצה לא תצטרך לנהוג במונית, ובמקרה של מצב של קונפליקט עם הלקוח הוא כל הזמן רק כדי להגן עליו. אוקיי, הסוכנות חייבת להגן על האינטרסים של הנערה, כי הוא רק מביא להם הכנסה גדולה.

כמובן, זה לא מאוד מרגיע מאוד רגוע, כי אותו מעסיק, בכלל, יכול "למכור" אספקת גברים עם בקשות ספציפיות (מכות, עינויים וכן הלאה) בלי אפילו מרגיש את הבחורה של זה, במיוחד אם הלקוחות הם יציע תשלום טוב. למקצוע יש מפרטים ספציפיים שלה - אי אפשר להאמין, כמו רבים חושבים, אף אחד לא סופר את עצמך.

אם האישה ללא עזרה של אחרים למצוא לקוחות או פשוט, באופן כללי, זה עובד על מסווגות בקבוצות ולשוחח, אז זה יהיה להגן עליו, כפי שהוקם, כמה במהירות לגלות לקוח או מידע סקאוט על ידי הצעת עבודה, זה לא סביר לעבוד. לכן, אתה כל הזמן, התחיל להיות זהיר, משאיר אותי כאילו הלקוחות החדשים או להגיב על הודעה על מנהל לא ידוע.

מצבים שיכולים להיות מסוכנים למועד האחרון פועל בסוכנות

למרות שהאישה עובדת על המעסיק, הוא לא סוף סוף אומר שהוא יהיה, ללכת מלווה בשומר 24/7. על השיחה כל הזמן אתה צריך להיות ערני, זה הפך, לנסות במהירות, ואת העיקר הוא צודק להגיב על המצב. אשר איומים יכולים להודיע ​​esquiten?

  • הפגישה היתה חייבת לשים את זה מתון, לעבור, למשל, במסעדה, ואת הלקוח או נהג המונית מובא למקום אחר לגמרי, עם כל זה הגברת לא התזהרה על שינוי השביל.
  • מה לעשות? נסה, זה הפך, לספר לעובדי הסוכנות זה שנעשו על ידי הודעות או לשלוח את geodata שלהם. יש לציין כי במכונית שאתה מתנהג רגוע, לנסות לגלות במדויק מן הנהג או הלוויין הוא prechning, אחרי הכל, לשנות את הנתיב. לחכות תגובה של רובוטור ולפעול רק לפי הוראותיו.
  • הלקוח הכפר הוא inoxato או הוא תחת השפעת סמים. ולמעשה, חומרים פסיכוטרופיים משפיעים מאוד על התנהגות הבנים. יכול להתנהג משוחח, להעלות את היד או להיכנס הטרגדיה בזמן נהיגה קארה, אשר יכול להפוך קטסטרופה.
  • מה לעשות? כמה באים לידי ביטוי, נירוסטה או שאוב כמו רבים מאיתנו מציינים באופן מספקי, סמים של הלקוח חייבים לנסות להימלט בהקדם האפשרי, אזהרה את העובדים של הסוכנות על התנהגות החומה של הלקוח. אם אתה מוצא, את האמצעים, כמו כולם יודעים, נשמה חמה ועיסוי מרגיע ניתן להשיג, כך שהאדם נופל asleged. זה לא סוד לאף אחד כדי למנוע מזל רע מיותר עם המעסיק ואת הלקוח עצמו הבא.
  • אדם מתנהג רע ולא הולם, מעלה את ידו, איום.
  • מה לעשות? התנהגות לא מספקת נגד דגני בוקר אינה מקובלת. האישה מחויבת, בסופו של דבר, מנסה לספר את סוכני ההתקפה ולבקש עזרה. שים לב כי במצב כזה הוא עדיין לא ריבאונד, זה הפך, להשתמש בקרנות הגנה עצמית (Shocker, Chilli), אבל איך כולם יודעים, אמצעים בונה, צריך להיות רק כמו כולם.
  • כי העבודה בסוכנות ליווי, בסופו של דבר, מבטיחה מאה אחוז הגנה?

    עבור צער, בתחום החברה האינטימית גם מנהלת את הכלל - הלקוח הוא כל הזמן נכון, כי הלקוחות הם סוף סוף עשירים, מפורסמים, כפי שכולם יודעים, לעתים קרובות השפעה. סוף סוף הם מאמינים כי הכל מותר. נשים של מלווים לא מכבדים ופולדים, לשים אותו מעט, להפגין את עליונותם מן ההשפלה, עלבונות, מכות וכן הלאה. באפשרויות מסוימות, ראוי להזכיר את העובדה כי הסוכנות לא יוכלו סוף סוף להגן על הנערה, אם הלקוח הוא מצוין, באופן כללי, הוא ישלם מלמעלה כדי "לפצות על הנזק". יתר על כן, משרדו של המשרד לא רוצה בעיות ופרסום, כי העסק שלהם הוא לא 100% משפטי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

    כיצד להגן על ההסלמה, אשר, החל לעבוד בעצמם

    הבנות האלה אינן עבור אלה, כדי לשים את זה מתון, בתקווה, אבל איך לדבר, אם כן, מכולם אומר, יהיו מצבים קשים, לשים את זה קצת, לצאת בלי עזרה של אחרים. אז, גם אם אנחנו מדברים כל הזמן, אנו להגן, אתה יכול נאראנר או ילדה סוף סוף שולח אותות מטרידים במקרה של קונפליקטים. יש להדגיש כי זה יהיה חייב להודיע ​​זה או שלך, כמו אנשים רבים חושבים, אשר הם מסוגלים רק לסייע או באפשרות האחרונה כחלק המשטרה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לא לספור כי אישה יכולה סוף סוף לסיים חוזה עם אנשים המספקים הגנה אישית, אפילו לשכור נהג, כדי לא לנהוג בעיר לילה עם מוניות לא מסודרות. כמובן, כל זה דורש השקעה, אבל החיים והבריאות הם אפילו יותר יקר.

    מה שהוא לא שווה לעשות עבודה להתקשר

    לעתים קרובות, כדי לדבר קורה כי האישה עצמה היא לגרום למצב של סכסוך עם הלקוח הן עבור חוסר תשומת לב שנחשף. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שלא לדבר צריך להיות על השיחה, אז זה:

  • אלכוהול התעללות או, בסופו של דבר, סמים מבחן. באופן כללי, על פי היכולת, זה שווה, לשתות משקאות רק במקרה זה, אם הבקבוק התגלה איתך, כי אתה אף פעם לא יודע מה, זה היה אפשרי להיות בכוס.
  • להביא בערך, להראות אי שביעות רצון מצב רוח רע. גם אם אתה אוהב משהו כזה, הוא מרוצה כי, על עלויות אלה, הפך מנומס, האינטונציה מחויבת להיות נדיבה, נימת הקול לא צריך להיות overrated.
  • לשנות את תנאי הפגישה, לסרב ללקוח בשירותים, אשר גם הסכימה מראש וכבר שילם.
  • א, מתון אותו, יגן עליו, הנערה צריכה גם לנסות ללמוד כמה מידע נוסף על האתגר מן הצופים או מנהל הסוכנות, כך שלא היו הפתעות בסוף. יתר על כן, אין צורך לשכוח כי האטרקטיביות נקבה קסם הפך אפשרי לעזור לצאת מהמצב הסכסוך, אבל כל הזמן לספור על זה לא שווה את זה.

    Просмотров: 2404 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar