19:22
איך למצוא זמן לסקס אם במשפחה תינוק קטן?

אין זמן למין. בעיה דומה היא חדות נוגע לזוגות רבים, במיוחד אלה שיש להם ילדים. בתחילה, יחסי מין מאוד, ואתה יכול לעשות כמה פעמים ביום. אבל כאשר מופיעים דאגות חדשות: ילדים, עבודה, משק בית, ישן (נעים יותר) לעבור לרקע.

התוכן של המאמר

1 לדבר על זה 2 שימו לב זה בזה 3 להקצות את תאריך הלילה 4 סקס - עבור הנאה או צורך?

דידר סמכויות, אישה שהחליט לחלוק את שלו סודות אינטימיים, סיפרו איך היא מתמודדת עם חוסר זמן מִין. "בעבר, בעלי ואני עשינו אהבה במשך פעמיים או שלוש בשבוע. אבל אחרי את המראה של בנות אנחנו יכולים לחלום על זה, "אומר הדרך. "כולם הזמן אני מקדיש את התינוק. כמובן, יש קצת זמן פנוי כי אני יכול להקדיש למה באמת רוצה.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר המילה באה לתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כל אחד מודע לכך שבתור את האסיקיטן רק מלווה את השותף באירוע, מספק שיחה ומודעת ליווי בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד ציבורי.

אבל סיעוד הילד הוא מאוד קשה ומתיש. כל מה שאני רוצה בזמן הפנוי שלי הוא לישון או רק לקרוא.

הורים כאלה כמו אידר סמכויות - מיליונים. ואת מצב כזה עבורם זה נראה חסר תקווה. רבים מהם רוצים לחכות לזמן שבו ילדים לגדול, אבל זמן ההמתנה מתעכב לפני הכניסה למכון. ארוך התנזרות, לא? שלשות ומריבות נמצאים לעתים קרובות על בסיס זה. בשלווה! מומחים אומרים שיש דרכים לחסוך בחיי מין, אפילו להיות הורים חדשים.

לדבר על זה

כל גאוני - רק. דיאלוג כזה חיי מין משאיר הרבה כדי להיות הרצוי - הצעד הראשון לקראת פתרון בעיות. כמובן, חשוב איך תתחיל ותתמוך כל כך עדין דבר. אין צורך לשכון על העובדה כי שניכם עובדים הרבה, טיפול לילדים ולכן אין לך זמן לאהוב שמחה. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

האם זה לא היה לך אכפת? אבל סקס באותו זמן. רק בחיים שלך היו שינויים ילידים, ואתה צריך למד להסתגל לשינויים אלה. לשבת ולדון בשלווה, אילו דרכים אתה יכול למצוא זמן למין.

לדוגמה, Dyndre ובעלה החליטו כי לאחר להירדם התינוק הם לא ישן חצי שעה לעשות אהבה בלילה. היא אומר עבודות אסטרטגיה. אתה יכול, כאופציה, להתעורר מוקדם יותר מאשר אתה או השותף שלך צריך לקום.

אם אחד מכם רוצה לתת אהבה שמחה, ומישהו - לא, אתה יכול לתרום למצב רוח של השותף. לדוגמה, לעשות עיסוי, לעשות מחמאה, לתת מתנה צנועה.

שימו לב לכל אחד אחר2

לדברי פלפל שוורץ, דוקטור למדעים סוציולוגיים, לאחר לידת ילדים, בני הזוג צלילים כל כך לתוך חובות ההורים, מה לאבד את המראה של כל דבר אחר. "אֲנָשִׁים להפסיק לפתות אחד את השני, "היא אומרת.

כדי להחזירו זה את זה כאוהבים, ולא הורים, לבלות 10 דקות במיטה לאחר התעוררות ולפני השינה, אומר קייט וקס, דוקטור לפילוסופיה, פסיכולוג שיקגו ומומחה יחסים. "להיות חיובי ומוקדש לשותף שלך אפילו ב שיחה ". לחלופין, אלה 10 דקות קיימו יחסי מין. אל תשכח את זה אתה אוהב אחד את השני, ולא רק לחיות תחת הגג המשותף, מעלה ילד.

להקצות את תאריך הלילה 3

עם כניסתו של הילד, הרבה צורך לתכנן. אֵיך אפשרות, אתה יכול לקחת את התינוק פעם בשבוע לחברים, ההורים שלך. "ל רגשות לא התפוגג, אתה צריך לארגן באופן קבוע תאריך, "אומר וקס. "ונאי מרגיש אשם, שכירת ניאן. אתה לא רק אמא, אתה אישה ומאהב לבעלך ".

יום אחד לחודש / שבוע / שבועיים ייעודי רק לך שני, מסית רגשות ותשוקה, שוב נזכרים כי אתה אישה ואדם שאוהבים זה את זה. להיות רועש, נהנה, לא Toroptees.

במהלך תאריך, נסו לא לדבר על הבית, משפחה, עבודה או ילדים. במקום זאת, לדבר על המטרות, חלומות ואחרים נושאים מצחיקים. "תחשוב איך עשית את זה בתחילת היחסים שלך" - אומר Vax. אם היה לך יחסים נלהבים, רומנטיים קודם לכן, אתה אתה יכול לעכב אותם מחדש.

סקס - עבור הנאה או צורך?4

סקס - המעשה הגבוה ביותר של ביטוי של אהבה.

עמידות סובייטית וחוסר מידע הולידו לב שגוי כי ליווי הוא משהו שניקוי, זה, מה צריך להשתיק. עכשיו לעתים נדירות מי יודע כי ליווי השירות בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

על ידי במשרה חלקית היא אחת הצרכים האנושיים. לדברי Vax, סקס רגיל עושה זוגות יותר חסרי דאגה, יותר חיבה ופחות שנוי במחלוקת.

ברגע שאתה להקים חיים סקסי, אתה תוכלו להבין כי לא רק סקס השתפר, אבל היבטים רבים של המפרק שלך חַיִים. Dider Powers נהנה שינויים בחיים כאשר הם ובעלה החליטו מוסיפים מין בחייהם. "בהתחלה אתה יכול להרגיש עייפות חוסר רצון לעסוק בכל פעילות גופנית. אבל אז כאשר התהליך הולך רחוק יותר, אתה מבין שזה בסדר, וזה מה שאתה צריך לעשות לעתים קרובות יותר!-.

סקס הוא מה צריך להיות נוכח בחיים זוגות ללא קשר אם יש בו ילדים או לא. סירובו של אותו הוא לא רק עצבנות מוגברת ורגשיות, אבל יכול גם לכרוך אהבה משלו בצד, וכתוצאה מכך, ההתפוררות של המשפחה. אל תפוח את זה תחום חשוב של החיים שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לאחר לידתו של ילד, השגרה של חיי ההורים הצעירים משתנה באופן קיצוני. כן, זה חדש, יוצא דופן וקשה למדי. אבל נוכחות של ילד קטן לא אומר שאתה צריך לסרב לחלוטין סקס. בסיסי מה נדרש מאדם - לעזור לאישה עם תינוק. זה עשוי להיות מפחיד ויוצא דופן, אבל אב ואמא - הורים באותה מידה. ולתת למין לא להיות לעתים קרובות כמו קודם, הרבה יותר שקט ומהיר יותר. אבל זה פשוט חיוני עבור שני השותפים! מצא זמן למין אם במשפחה ילד קטן קל. העיקר הוא לשים את עצמך כזה מטרה ולא מספיק עבור הכל ומיד.

Просмотров: 70 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar