01:18
7 טיפים למין של השנה החדשה אשר יעשו חג עדיין קסם

ראש השנה - המאמינים של קסם ומצב רוח חגיגי. אבל למה לא לחגוג אותו מבוגר? עם צעצועים מעניינים תנוחות נועזות כך שהוא היה מאוחר לזכור? בואו ננסה לזרוק תוכנית לעצות מעניינות למין קסום בשנה החדשה.

התוכן של המאמר

1 7 טיפים למין השנה החדשה

7 טיפים למין עבור השנה החדשה 7

בחרנו הכי מעניין בשבילך, מנקודת המבט שלנו, טיפים שיעזרו להפוך את החג בלתי נשכח ארוטי.

לקשט את הבית בעירום

גישה חדשה במערכת קישוט. אתה יודע כמה חרוזי זכוכית מעניינים על מראה גוף עירום, או כמה לא נוח יש סקס על טינסל? לֹא? אז, הגיע הזמן לנסות. להפוך את תהליך קישוט עץ חג המולד בידור אמיתי. הפחתת עצמה ולהציע אותו כדי להפוך את השותף שלך.

תאמין לי, הוא לא יסרב. ואני אשמח לעזור, לשרת כדורים וצעצועים אחרים, לפרוש מתנות, לתלות גשם. ובכן, מה כל זה מסתיים לנחש לא קשה.

עמידות רוסית ומידע פגם נזרעו לא מדויק כי ליווי הוא עכשיו משהו, הוא נצנץ, זה מה שאתה צריך להיות שותק. אבל כאן היחידות המעטות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

העיקר הוא ששניכם נהנים מהתהליך.

לשחות אחד אחר פינוקים חגיגי

השולחן של השנה החדשה קשורה לעתים קרובות עם הגדלת, הגיע הזמן ליצור הופעות חדשות. נסו לארגן בידור קטן ולהאכיל אחד את השני עם כלים של השנה החדשה. רגע כזה של החג במערכת יחסים מינית יאפשר לפחות לעזוב את הרגיל במשך הזמן ולהביא את התהליך בהירים.

בנוסף, מרכיבים רבים של מנות חגיגיות הם אפרודיזיות והם מסוגלים להגדיל את המשיכה שלך אחד לשני: שום, סלרי, שוקולד, אגוזים, שמפניה הרבה יותר בהכרח להיכנס לתפריט השנה החדשה. זה רק חשוב לא להגזים אותו עם מספר המזון, ולאחר מכן מרתון המין של השנה החדשה להפוך שקר של חותמות על החוף.

תן זה לזה מתנות סקס

כל שנה אתה צריך לשבור את הראש, מה לתת האהוב שלך מאשר הפתעה? תכסיס בחנות סקס. אתה עצמך יהיה מופתע כמה מעניין אין רק בשבילך, אבל בשבילו.

אם גבר עם חוש הומור, אתה יכול לבחור משהו יוצא דופן ואפילו וולגרי, אם אתה רע עם הומור, לקחת כמה אזיקים רכים או סוויטות סקס שאתה מתלבש בשבילו. הבחירה היא באמת גדולה, ואתה לא יכול רק לעשות מתנה מקורית, אלא גם לגוון את חיי המין שלך.

הלבש את עצמך

האם אי פעם רצית לפתות את סנטה קלאוס? גם אם לא היו לך מחשבות כאלה, אז 99 אחוזים של גברים חולמים על מיידן שלג יפה, אשר אני רוצה להתחמם ולטפס. לתת הזדמנות כזו לאיש שלך למרות שזה יהיה כל שנה. להתאים את החליפה המתאימה ולא לשכוח צמות ארוכות.

בנוסף של שלג מיידן, ישנם דמויות מעניינות רבות מאני לבבה יגא. נסה שאתה מעניין ביותר עבורך. אולי waggery הרע להחליט לאכול על stupa שלך או שאל מה מסתתר מאחורי זנב לבן קטן. הערב ניתן להפוך לסיפור פיות מקורי למבוגרים.

התלבושת יכולה להיות קנה באותו חנות אינטימית או שכר דירה בחנויות התלבושות, רק לטפל בו מראש, ולאחר מכן יום לפני החג הוא כל השנה החדשה. ניתן לתפור על יד אמבולנס, מחליט פריטים מבריקים שונים, תלבושת כזו נדרשת יותר מפעם אחת.

להמציא את הרשימה "שובב" של הרצונות

גם אם היית ילדה טובה כל השנה, בטוח, יש לך צבר תשוקות מעניינות כי אני רוצה ליישם בחיים. אבל השנה החדשה היא הזמן של ניסים, הגיע הזמן ליישם את הרצונות שלך. נערות ליווי בהרצליה

קול השותף שלהם או לפרט טוב יותר בצורה של רשימה של סנטה קלאוס, אשר "לשלוח בדואר", כך האהוב חייב לקרוא. אני חושב שהוא ישמח למלא לפחות חלק הרצונות שלך.

הסר את הסרט של השנה החדשה שלך

צדק השנה החדשה של כולנו חיובים הנאה ויצירתיות, מנסה להבין את זה בתוכנית אינטימית. תארו לעצמכם כי אתה שחקנית מפורסמת צריך להיות מוחזק בסרט סופר מגניב. כמובן, הוא יהיה על אהבה, כמה אינטימי הוא העסק שלך, אבל זה בהחלט אפשרי ליצור רעיון כללי.

לתזמן את התסריט ולהתקין את המצלמה, ולאחר מכן את המקרה רק עבור השראה. ייתכן שאתה אוהב את זה ואת אוסף של וידאו הביתה יהיה לאט לאט reshenshed.

לעשות כל אחד אחר סקס הפתעה כל יום לפני השנה החדשה

במדינות המערב, יש לוחות שנה כאלה לילדים, שם כל יום של דצמבר יש כיסים משלה. בהם לשים הפתעות לילדים, להכין אותם לחג המולד פלאים. אין זה סביר כי אתה ובעלי יהיה מעוניין ממתקים או צעצועים קטנים, אבל אם יש קונדום זוהר כסמל של שנה חדשה או עיסוי שמן?

אני חושב שאתה מצפה מתנות כאלה. אנחנו רק צריכים להראות פנטזיה ולנסות לא לחזור.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר ההצעה באה לסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא רק מלווה הלקוח במקרה, מחזיק את השיחה ואת אשת ליווי של בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

אבל השנה החדשה תהפוך לחופשה גדולה באמת בשבילך.

Просмотров: 441 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar