01:18
7 דרכים חכמות כדי לעורר כאשר יש לך ילדים

לפעמים, טרחה תוצרת בית מחולקת תשוקה מהקשר בין השותפים. חבורה של מקרים, כיתות עם ילדים ואין זמן לשלם לו זה לזה. עבור כמה זוגות, סקס הופך פשוט נדיר, אשר, כמובן, נותן שותפים אחד מהשני, נעלם על ידי הניצוץ שהיה בצמד בתחילת היחסים.

התוכן של המאמר

1 איך לארגן אם אתה הורים

אבל כדי להחזיר את התשוקה לשעבר אפשרי. זה יהיה עבודה עבור שניים, וזה כיף מאוד נחמד (פיזית ורוחנית). בזה, תוכלו לעזור הן של דרכים חכמות על איך לעורר.

איך להתלבש אם אתה הורים

לתפוס בכל רגע!

להחזיר את המחשבות שלך לבני הנוער שלך. זכור את ההרפתקאות האלה שהיו צריכים לארגן יחסי מין. אדרנלין השתוללה בדם, ופחד לא הרפה לרגע. למה לא לשחזר אותו עכשיו?

השתמש בכל רגע חופשי ולשלם אותו זה לזה. לדוגמה, כאשר ילדים ישנים, זה הרגע המושלם לבזבז אותו לבד, לארגן לילה בלתי נשכח של תשוקה. אם שניכם מתחילים לשים לב לדקות חינם, תראה שהם לא כל כך מעט, כפי שנראה.

התחל הכשרה משותפת.

פעילות גופנית עצמה מגדילה באופן משמעותי את חניכתם של גברים ונשים כאחד. ואם אתה עושה תרגילים יחד, זה יהיה בילוי גדול יחד. למרות העובדה כי טרחה תוצרת בית היא גם בפעילות שלה, לקחת זמן עבור כמה תרגילים.

בעזרת מתיחה ונשימה עמוקה, שניכם מקבלים תשוקה מינית יותר והתכונן לניסויים ותנוחות חדשות. אלה יכולים להיות התרגילים הבאים: מדרונות, לדחוף, משיכה, סטייה. תוכלו להבחין איך אפילו במהלך אימון, להתחיל להרגיש את המשיכה זה לזה.

מתיחה אחת תהיה קטנה. אתה יכול גם לפנות תרגילי קגל, כלומר, תרגילים עבור השרירים של תחתית האגן. אלה הם שיעורים פשוטים, כולל בדרך כלל להפחית ואת הרפיה של שרירי האגן.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים, זה הולך להסתכל נוחים בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

סוג זה של שיעורים תהיה השפעה חיובית על התהליך המיני, כמו השליטה של ​​השרירים שאתה משתמש במהלך מין משפר.

מקציפים יחד.

שיתוף מקלחת - פעולה מרגשת להפליא. בשלב זה אתה לגמרי עירום, פתוח זה לזה, אחד על אחד, ועל הרקע של מים מרגיעים, אשר שופך עליך, שום דבר אחר. ב הנשמה אתה כל כך קרוב זה לזה, כי האטרקציה לא יחכה זמן רב.

אתה יכול להתחיל עם זה של שמות זה, לא חסר סנטימטר אחד של הגוף השותף. מגע נעים כזה יביא הנאה, ואתה לא תשכח את המטרה הראשונית של הגעתו לשירותים. לשטוף את ג'ל מקלחת או סבון הוא הכרחי לפני המשך משחק מקדים כך כי סבון לא נופל למקומות אינטימיים.

נשיקות במקלחת - משהו רומנטי, אבל באותו זמן לשפר את האטרקציה. נשיקות כאלה קשורות לסצינות של סרטים רומנטיים, שם בני הזוג נשקו ממש בגשם.

לבוא עם הקוד שלך.

עבור אוזניים של ילדים, המילה "סקס" או מונחים מיניים אחרים ילדו שאלות רבות על מה זה ואיך לעשות את זה. לכן, אתה צריך לבוא עם מילים קוד או ביטויים שלך, כך שאתה מבין אחד את השני, ואת הילדים שלך נשארו בבורות. לשקול איזה סוג של קודים על דוגמאות עשוי להיות.

קוד ייעוד לא צריך להיות אטרקטיבי לילדים, כי אם אתה מתקשר למין עם ציור או משחק, אז הילד עשוי להיות מעוניין, ואז זה יהיה קשה לך להניא אותו. לכן, אתה יכול להתקשר למין, למשל, מסודר, מילה זו היא שיחקה בדרכים שונות, זה שווה רק לעשות משפט עם זה עם רמז מוסתר. נערות ליווי בהרצליה

להשאיר אהבה הערות.

באמצע הימים האפורים לקרוא מילים חמות מן השותף נחמד מאוד. ולתת לו אפילו לא את הקווים הוולגריים ביותר, אבל הם מעריכים את הקשר הרגשי שלך. מרגשות ורגשות, הרבה תלוי כשמדובר קרבה אינטימית ותצהיר.

אתה מכיר אחד את השני מספיק טוב כדי לכתוב את המילים האלה כי ייהנו השותף, ולא בדיוק כמו, והוא יחייב את האנרגיה של אושר במשך כל היום. זה השפיע בפירות את חיי המין שלך, והתוצאות לא יעשו את זה לחכות.

ואם אתה לא יכול לדמיין שאני אעזור לך בדוגמאות זו של הערות אהבה. זה יכול להיות רשימות עם רמזים: "אני רוצה להגשים את כל הרצון שלך, אבל אני אהיה יסידו אותי." "אני בטוח שבילדותי היית רזה, ולא שינתה שום דבר"; "יש לך את השפתיים המתוקות, אני רוצה לנשק אותם שוב ושוב"; "היום אני אתחיל עם נשיקה, אבל אני אפילו לא יודע מה זה יסתיים".

או שאתה יכול לכתוב רק הודעה חמודה, למשל: "כל אחד הוא מיוחד, כי יש לך אותך"; "אתם המקור של הרוח הטובה שלי"; "אני עדיין לא מאמין כי אתה שלי"; "כל יום אני חדש מאוהב בך"; "אני לא יכול לנשום בלעדייך".

השתמש פסקול מיוחד.

ליווי מוסיקלי הוא חלק חשוב מהתהליך המיני. שמציעות פסקול הנכון, אתה יכול להשיג מצב נרגש יותר ומין קצבי.

למלא את שאיפותיהם בישראל היא קלה, אם אתה מודל ארוטי מאוקראינה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 3000 יורו.

זה יכול להיות השירים שאתה אוהב, אבל גם שנבחרו במיוחד.

גוונים נמוכים (בריטון, בס) לפעול על אדם מרגש, ואם להוסיף תנודות (צרוד, קטיפה, וכו '.), אז ההתרגשות יגדל מספר פעמים. במקביל, קצב משחק לא פחות. קצב מוסיקה יכול להגדיר את הקצב ואת כל הפעולה המינית. אם אתה רוצה להגדיר קצב פעיל, אתה יכול להשתמש קומפוזיציות בסלע או כמה רצועות ריקוד ז 'אנר.

תשמרי על כך שאיכות הצליל היתה טובה, אחרת המוסיקה תיעלם להיפך. נפח ההתאמה כך שהצלילים אינם מגורפים. מתקרבים לפסקול של הבילוי האינטימי שלך, לשקול את ההעדפות המוסיקליות של זה, במקרה שהם שונים מדי, אתה יכול לבחור משהו ניטרלי.

אוֹנָנוּת.

כדי להיות גם עורר, אתה יכול להשתמש אוננות משותפת. זה יהיה אינדיקטור בו זמנית החירות שלך ואת האמון שלך אחד לשני. אם אתה לא מוכן לזה, אוננות בזה אחר זה, זה לא פחות יעיל דרך עירור.

עבור אוננות משותפת, התנוחות הבאות יהיו מתאימות: שוכב פנים אל פנים; מחקה תנוחה מיסיונרית, אך ללא חדירה; שוכב על חזה שותף; יושב זה מול זה; שוכב זה לזה. תנוחות אלה יעזרו לגוון את המשחקים האינטימיים שלך ולצרוב עוד יותר תשוקה בך.

אוננות תצעק נשיקות על ידי העלאתך לשיא ההנאה. מגע spyatic יגדיל באופן משמעותי את מידת העורער. גם לשים לב אזורים ארוגניים אחרים כדי לשפר את האפקט. אם אתה רוצה לעשות את התהליך הזה אפילו יותר מעניין, להרפות לתוך הקורס של צעצועי מין. הם יעזרו לשמור על הקצב ולעשות אורגזמה אפילו חזקה יותר.

אז, לאחר קריאת שיטות לעיל, סביר להניח, אתה לא יחכה לנסות אותם. למה לא. העובדה שהפכת להורים לא צריך להשפיע מאוד על חיי המין שלך. מעז, ניסוי! אל תפסיק בדרך אחת, כי, מנסה לכל אחד מהם, אתה ללא ספק יוכלו לצלול לתוך מים מתוקים של הנאה מינית.

Просмотров: 525 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar